Call of Mini™ Infinity | یکی دیگر از بازی های سوم شخص در سبک تیر اندازی با گرافیک کارتونی

بازی مهیج Call of Mini Infinity یکی دیگر از بازی های تیر اندازی سوم شخص می باشد که توانسته است در مدت زمان محدودی طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. داستان بازی از این قرار است که شهاب سنگ بزرگی قرار است به زمین برخورد کند و شما باید هر چه سریعتر یک مکان امن و جایگزین برای زندگی انسان ها پیدا کنید. اما به این راحتی ها نمی توانید به سیاره ی دیگری کوچ کنید و کنترل سیاره دیگری را بدست بگیرید، چرا که موجودات زنده دیگری نیز در آن سیاره ها وجود دارند و از ورود شما به سیاره شان ممانعت خواهند نمود.

۳۵ سال پیش انسان ها یک سیاره ای را در خارج از منظومه شمسی کشف کردند که ویژگی های مناسبی برای حیات انسان ها را داشت. پس انسان ها برای رفتن به این سیاره شروع به ساخت یک ارتش بزرگ و قدرتمند نمودند و شما رهبر این ارتش هستید. وظیفه شما این است که در این سفر خطرناک و هیجان انگیز این ارتش را رهبری کنید و آن ها را به سلامت به این سیاره برسانید. با رسیدن به روی سطح این سیاره، شروع به ساخت یک دیوار دفاعی نمایید چرا که موجودات فضایی موجود بر روی این سیاره به شما حمله میکنند بعد از ایجاد دیوار دفاعی، با یک استراتژی هوشمند به آن ها حمله کنید و کنترل سیاره را بدست بگیرید.

ویژگی ها:

– گیم پلی عالی همراه با گرافیک سه بعدی

– نبرد های هیجان انگیز

– استفاده از مهارت های خاص برای مبارزه با دشمنان

– ارتقا زره و سلاح های خود

– دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح ها

– متحد شدن با دوستان خود برای حمله به یک سیاره!

دانلود بازی Call of Mini™ Infinity را به تمام دوستداران بازی های سوم شخص و خیالی پیشنهاد می کنیم و بازی ساخته ای دیگر از استودیو بازی سازی Triniti Interactive Ltd می باشد و دارای امتیاز ۴٫۰ در پلی استور است. برای دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.