نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده در اینجا

The Witcher Battle Arena یک بازی حماسی با گرافیک فوق العاده زیبا و طراحی منحصر به فرد می باشد که توانسته در مدت زمان محدود نقد های مثبت بساری از سایت های معتبر از خود به جای بگذارد. بازی The Witcher Battle Arena ساخته استودیو بازی سازی CD Projekt Red می باشد و از سری بازی هایی The Witcher است که دارای گیم پلی و گرافیک اعجاب انگیزی هستند.

بازی The Witcher Battle Arena یک بازی سریع، سرگرم کننده دارای رابط کاربری آسان می باشد که شما میتوانید با آن به راحتی ارتباط برقرار کرده و لذت ببرید. در بازی شما در نقش شخصیت های افسانه ای هستید و باید در گروه های مشخص شده در برابر یکدیگر مبارزه کنید و در نبرد های موجود باید اقدام به فتح سرزمین های مختلف و افزایش قدرت خود نمایید.

طراحی بازی بسیار هوشمندانه است و عناصر کنترلی بر مبنا سرعت عمل و مهارت استراژی شما می باشد. بازی داستان بسیار کاملی نداشته و می توان گفت که تنها نقطه ضعف بازی داستان آن می باشد که البته در برابر گیم پلی و گرافیک فوق العاده بازی داستان آن را نمی توان یک نقطه ضعف بزرگ تلقی کرد.

ویژگی ها:

– گیم پلی در سبک اکشن، مبارزات کامل و کوتاه که شما می توانید در کمتر از ده دقیقه هر مبارزه را به پایان برسانید

– حالت انفرادی و تیمی، دوستان خود را به یک چالش حماسی دعوت کنید، یک تیم مبارزه برای شکست رقبای خود تشکیل دهید

– در بازی شخصیت های متفاوتی وجود دارد که هر کدام قدرت و ویژگی های منحصر به فردی دارند. با کسب امتیاز شما می توانید مهارت های جدیدی برای کاراکتر مورد نظرتان باز کنید و قدرت او را افزایش دهید. سعی کنید که با انتخاب استراتژی های مناسب قدرت قهرمان خود را افزایش دهید و با ترکیب تاکتیک ها مختلف با یکدیگر به یک نیروی بزرگ دست پیدا کنید

– بازی کاملا رایگان

– ۹ قهرمان مختلف با ویژگی های متفاوت که نام های آن ها به شرح زیر است:
Geralt of Rivia, Letho of Gulet, Philippa Eilhart, Zoltan Chivay, Eithné of Brokilon, The Operator, Golem, Saskia of Aedirn and Iorveth

این بازی بر اساس سری بازی های The Witcher طراحی شده است که شما می توانید سری دیگری از این بازی به نام The Witcher Adventure Game را از سایت دانلود نمایید.