بازی زیبای Flockers محصولی جدید از سازندگان بازی معروف Worms، یک بازی جالب هیجان انگیز وآمیخته از طنز است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

در بازی Flockers یک دسته گوسفند بیچاره در منطقه ای نامعلوم زندانی شده اند و قراره توسط سلاح هایی مانند اره برقی، سنگ شکن و… کشته شوند. وظیفه شما نجات این گوسفندان و رساندن آن ها به یک مکان امن می باشد. در ۶۰ مرحله چالش انگیز و جذاب باید این دسته گوسفندان را یه یک مکان امن ببرید، برای این کار نیاز به هوش و ذکاوت بالایی دارید چرا که باید با فکر و سرعت عمل بالا این گوسفندان را از تله های رمزی نجات دهید. اما برای کسب امتیاز بالا باید کمترین تلفات را در هر مرجله داشته باشید. اگر امتیاز شما به حد کافی نباشد ممکن است در بازکردن بعضی مراحل دچار مشکل شوید.

به طور کلی وظیفه شما در این بازی هدایت تعدادی گوسفند به درب اصلی این کارخانه می باشد، بدون اینکه گوسفندان صدمه ای ببیند و یا توسط ابزار های مختلف کشته شوند. بازی دارای سبکی فکری و فانتزی است و البته در بعضی موارد شاهد صخنه  های دلخراش هستیم. شما میتوانید امتیازات خود را در صفحات مجازی با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آن ها را به رقابت دعوت کنید.

همانطور که گفته شد بازی Flockers محصول استودیو بازی سازی Team 17 Digital Limited می باشد که بازی معروف Worms را طراحی کرده است. بازی دارای گرافیک بالا و گیم پلی دوست داشتنی است.