بازی “City Island 3 – Building Sim” یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های سبک ساخت شهر برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Sparkling Society طراحی و عرضه شده است. اگر شما از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و شهر سازی هستید حتما این بازی معروف را امتحان کنید.

در سری سوم این بازی همانند سری های قبلی شما باید به ساخت یک شهر بپردازید و آن را کنترل نمایید. شما باید همانند یک شهردار وظیفه شناس برای مردم جزیره خود کار پیدا کنید، انتقادات و شکایات ان ها را بپذیرید و به آن ها رسیدگی کنید. اگر دوست دارید مردم شهر از شما راضی و خشنود باشند باید ساختمان های بزرگی بسازید و امکانات رفاهی برای مردم خود بسازید. شما میتوانید شهر خود را در جزایر با آب و هوای مختلف مانند: جزیره باتلاقی، بیابانی و بهشت گانه بسازید.

دانلود بازی City Island 4

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با ساخت پیاده روهای خوب، ایجاد رودخانه در وسط جزیره و ساخت راه آهن و بسیاری دیگر شهر خود را زیبا تر نمایید و توریست های بیشتری به شهر خود جذب نمایید.

بازی City Island 3 – Building Sim با بیش از ۱۵ ملیون دانلود در گوگل پلی محبوب ترین بازی شهر سازی برای اندروید تبدیل شده است. در این بازی ابتدا شما یک جزیره را انتخا می کنید و روستای کوچک خود را می سازید سپس این روستای کوچک را به شهر و شهر را گسترش داده به یک کلان شهر توریستی تبدیل می نمایید. با جذب توریست و سرمایه گذاری های بزرگ بر روی شهر شما، می توانی امکانات بسیاری که در بازی وجود دارند را به شهر خود اضافه کنید.

توجه: بازی از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

دانلود City Island 3 3.6.0 بازی شهر جزیره 3 اندروید + مود