بازی SAS: Zombie Assault 4 یکی از برترین بازی های معرفی شده در سبک اکشن برای اندروید و از جمله برترین بازی های مبارزه با زامبی ها می باشد که توسط استودیو بازی ninja kiwi طراحی و منتشر شده است.

در این بازی هیجان انگیز باید در برابر ارتشی از زامبی ها و ارواح مقاومت کنید و نگذارید آن ها انسان ها را از بین ببرند. شما در این بازی شما در نقش یکی از سربازان گروه ضربت هستید و وظیفه شما کشتن این موجودات عجیب و ترسناک است.

داستان بازی: یک ویروس کشنده و مرگبار که هیچ درمانی ندارد در حال پخش شدن در سراسر دنیا است. هر کس به این ویروس خطرناک مبتلا شود می میرد و بعد از مدتی دوباره زنده خواهد اما دیگر مغزی ندارد و اعمالش بر عهده خودش نیست! این ویروس در حال نابودی نسل بشریت می باشد و تنها چیزی که در برابر این ویروس مقاومت می کند نیرو ویژه S A S می باشد. شما نیز یکی از سربازان این نیرو می باشد و وظیفه مدیریت گروه را بر عهده دارید. سلاح های قدرتمند و بسیاری در بازی وجود دارند که با دریافت امتیاز می توانید ویژگی های بیشتری به آن اضافه کنید. علاوه بر سلاح، لباس های ویژه ای نیز طراحی شده است که در برابر این موجودات مقاومت می کنند.

سه شخصیت متفاوت در بازی وجود دارند که شما می توانید به عنوان یکی از آن ها بازی کنید. از تمام قدرت و ویژگی های خود برای از بین بردن این ویروس استفاده کنید و نسل بشریت را حفظ کنید.

گرافیک بازی بسیار خوب می باشد و گیم پلی بازی مطلوب است. شما می توانید با دوستان خود نیز به صورت آنلاین این بازی مهیج را انجام دهید و لذت ببرید.