تبریک به دوستداران بازی های مبتنی بر شتاب سنج، بازی TriBlaster منتشر شد!

TriBlaster یکی از دیگر بازی های سه بعدی مبتنی بر شتاب سنج می باشد که در آن شما باید یک گوی هندسی را در یک محیط رنگارنگ و سه بعدی کنترل نمایید و از بین موانع عبور دهید. با پشت سر گذاشتن هر مرحله تعداد موانع و سرعت گوی بیشتر شده و بر جذابیت بازی افزوده می شود.

شروع!
کنترل TriBlaster را در دست بگیرید، دشمنان را نابود کنید، موانع را جا خال دهید و به پایان خط برسید! هدف شما در این مسیر ناشناخته زنده ماندن است پس برای زندگی خود تلاش کنید!

مراحل متنوع
بازی به صورت کامل به سیستم عامل اندروید یکپارچه شده است و شما کنترل خوبی بر روی بازی دارید. ۱۰۰ مرحله چالش انگیز و زیبا در یک فضای سه بعدی و خارق العاده شما را شگفت زده خواهد کرد.

دستاورد ها
اگر با پشت سر گذاشتن مراحل باز هم تشنه ماجراجویی و چالش هستید به بخش دستاورد ها مراجعه کنید تا با مراحل سخت تر رو به رو شوید.

پایان بازی
طراحی نوشته پایان بازی در یک طرح قدیمی اما دوست داشتنی که در صورت شکست در بازی به شما نمایش می دهد اما این نوشته باعث می شود شما برای ادامه بازی ترغیب شوید!

ویژگی های کلیدی:

– طراحی اجسام داخل بازی با بالاترین کیفیت برای اجرا روان بر روی اسمارت فون ها (۶۰ فریم بر ثانیه)

– سلاح های جدید برا نابودی برخی موانع سرسخت

– پرش از روی موانع برای جاخالی دادن

– ۱۰۰ مرحله چالش انگیز

– دریافت بیشترین امتیاز در هر مرحله برای انتخاتب شدن به عنوان بازیکن برتر

بازی TriBlaster ساخته شرکت معروف بازی Bulkypix می باشد و دارای استایلی جدید در بازی های مبتنی بر شتاب سنج است. اگر از دوست داران این سبک بازی هستید دانلود بازی Bulkypix را از دست ندهید.