مژده به دوست داران بازی های مبارزه ای

بازی زیبا و هیجان انگیز WWE Presents: Rockpocalypse بعد از مدت ها انتظار بالاخره برای اندروید عرضه شد. این بازی مهیج از سوی شرکت معروف بازی سازی WWE, Inc و طراحی و عرضه شده است و دارای داستانی غنی و گرافیکی مطلوب است.

داستان بازی از این قرار است که راک در حال ساخت آخرین فیلم خود در استدیو بود که ناگهان اتفاقات ناگواری رخ می دهد. مردمی که در استدیو بودند ناگهان طی یک اتفاق ناشناس و ناگوار تبدیل به یک شخصیت عصبانی شده اند و همه چیز را در جلوی راه خود نابود میکنند. هیچ چیزی جلو دار این اتفاق ناگوار نیست و تنها امید ما راک می باشد. او تنها کسی است که می تواند این وضع وخیم را سر و سامان دهد اما باید به دلیل اصلی این اتفاق برسد و آن ار نابود کند تا همه کارکنان نجات پیدا کنند. در این داستان چالش انگیز همراه با راک شوید و او را در مسیری خطرناک یاری کنید تا بتواند مردم داخل استدیو را نجات دهد. آیا برای یک ماجراجویی خطرناک آماده هستید؟ پس منتظر نمانید چرا که همه چیز در حال نابودیست.

بازی دارای گرافیکی مطلوب است و دارای گیم پلی روانی است که باعث می شود شما کنترل کافی بر روی شخصیت خود داشته باشید و از بازی لذت کافی را ببرید. علاوه بر آن داستان بازی نیز بسیار کامل و جذاب می باشد و با طی مراحل می توانید به اطلاعات جدیدی درباره داستان بازی دست پیدا کنید.

نحوه انجام بازی:

– شما در نقش راک هستید، وارد ان چالش شود و همه چیز را از جلوی راه خود بردارید تا به منبع اصلی این مشکل برسید

– در ۴ محیط مختلف و ۲۶ سطح مختلف به رقابت بپردازید

– با کسب امتیاز در بازی می توانید ویژگی های جدیدی به خود اضافه کنید و قدرت خود را افزایش دهید

– انتخاب و ارتقا مهارت مبارزه در بازی و نابود سازی دشمنان

– کسب سکه در بازی برای خرید سلاح و لباس های مبارزه

توجه توجه: لینک های دانلود به دستور کمیته تعیین مصادیق مجرمانه اینترنتی حذف گردید.