بازی های اندروید روز به روز در حال پیشرفت و نو آوری هستند. هر روز ک بازی با گرافیک بهتر عرضه می شود و در این بین بازی های ماشینی و اکشن از گرافیک های بالاتری برخوردار هستند. امروز ما برای شما یکی دیگر از بازی های فوق العاده زیبای ماشین سواری را معرفی می کنیم که در آن می توانید لذت واقعی یک بازی اتوموبیل رانی را تجربه کنید.

Real Driving 3D ساخته شکرت معروف بازی سازی یعنی Ovidiu Pop می باشد که توانسته در مدت زمان محدودی نظر بسیاری از کاربران اندروید را به خود جلب کند. در بازی Real Driving 3D سوار اتوموبیل های رویایی شوید و در یک فضای کاملا سه بعدی و واقعی به رقابت بپردازید. فضای داخلی بازی بسیار هوشمندانه و طبیعی طراحی شده اند و عناصری مانند آینه جلو و عقب، دنده ها و… بسیار واقع گرایانه هستند.

گرافیک خارق العاده HD که توسط موتور های قدرتمند گرافیکی طراحی شده اند  همراه با سناریوهای لذت بخش و واقعی یا یک گیم پلی اعتیاد آور می تواند بازی Real Driving 3D را به برترین بازی ماشین سواری برای اندروید تبدیل نماید. بازی دارای طیف گسترده ای از ماشین های رده بالا هست که به بهترین شکل شبیه سازی شده اند و می توانند حس واقعی رانندگی با آن ها را به شما دهند.

 اگر از دوست داران بازی های اتوموبیل رانی هستید ما به شما دانلود بازی Real Driving 3D را پیشنهاد می کنیم.

ویژگی ها:

– رانندگی و مسابقات واقعی

– طراحی شگفت انگیز فضای داخلی ماشین

– طراحی آینه ها و شیشه پاک کن های ماشین به صورت طبیعی

– طراحی شده توسط بهترین موتور گرافیکی

– کنترل ساده بر روی ماشین

– تعقیب گریز با پلیس

– مسابقات بسیار زیاد

– بازی به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان