بازی های فکری همیشه طرفداران بسیاری داشته است چرا که باعث می شود مغز شما دچار یک چالش شود که آیا می تواند از پس این معمای سخت بر آید یا خیر؟ در دنای بازی های سیستم عامل اندروید بازی های فکری بسیاری ساخته شده اند که به محبوبیت بالایی رسیده و طرفداران بسیاری جذب کرده اند. امروز ما به معرفی یک بازی جدید در سبک بازی های فکری به نام Haunted Escape می پردازیم که علاوه بر

رمز آلود بودن بازی، داستانی زیبا و هیجان انگیز نیز دارد.

داستان بازی از این قرار است که شما برای یک ماموریت رمز آلود انتخاب می شوید. ماموریت شما رفتن به یک خانه خالی از سکنه و نفرین شده در خارج از شهر می باشد که در آن باید به جست و جو در باره ی دو روح که مطعلق به یک نوجوان و عمه اش است بگردید. روح ویکتوریا در این خانه نفرین شده حبس شده است و در حال مبارزه با نیرو های ماورائ طبیعی می باشد. عموی ویکتوریا معماهایی رمز آلود در خانه قرار داده است که با حل کردن آن ها می توانید به راز اصلی این خانه نفرین شده برسید.

گرافیک شگفت آور سه بعدی همراه با داستانی غنی شما را در یک چالش سخت برای رهایی از این خانه نفرین شده قرار می دهد. خانه ای پر از اتاق که در هر اتاق آن صد ها معما حل نشده نهفته است. داستان بازی دارای معماهای متفاوت، باز کردن قفل ها، به چالش افتادن برای حل معماهای مرموز و مجموعه ای از مینی بازی های دوست داشتنی است که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. از عناصر پنهان در بازی برای حل معماهای پیشچیده اسفاده کنید و نگذارید که حتی لحظه ای ناامید شوید.

ویژگی ها:

– جهانی سه بعدی با افکت های زیبا

– صدها معمای جذاب و مینی بازی های دوست داشتنی

– سرنخ ها و آیتم های پنهان

– صد ها ساعت گیم پلی روان

– داستانی جذاب و هیجان انگیز

– موزیک های دوست داشتنی

– جذاب برای تمام سنین