Rally Racer Drift یکی از جذاب ترین بازی های رالی در صحرا برای اندروید می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری به خود جذب کند. بازی دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی دوست داشتنی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. در ادامه به صورت تیتر وار به  توضیح بازی می پردازیم:

بهترین تجربه مسابقات رالی
وارد جاده هایی پر از گرد و خاک شوید و با دیگر ماشین ها به رقابت بپردازید. طراحی گیم پلی بازی بسیار حرفه ای انجام شده و حس کنترل یک ماشین واقعی در صحرا را به شما القا می کند.

۸ اتوموبیل جذاب در انتظار شما هستند!
طراحی واقع بینانه ماشین های موجود در بازی یکی دیگر از ویژگی های بارز بازی می باشد که قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد . با پشت سر گذاشتن مراحل و دریافت امتیاز می توانید ماشین های جدیدی سوار شوید و لذت ببرید!

کنترل ماشین
سیستم کنترلی بازی بسیار هوشمندانه طراحی شده است و شما می توانید به راحتی با لمس صفحه گوشی خود ماشین را کنترل کنید و در جاده های صحرایی به رقابت بپردازید.

قابل اجرا بر روی تمام دستگاه ها
این بازی قابل اجرا بر روی تمام دستگاه های اندرویدی با سخت افزار های سطح پایین یا بالا می باشد. مهم نیست که دستگاه شما سخت افزار قدرتمندی نداشته باشد چرا که بازی به خوبی با سخت افزار های سطح پایین تعامل برقرار کرده و به راحتی اجرا می شود.

بازی چند نفره
شما می توانید دوستان خود را به یک رقابت رالی نفس گیر دعوت کنید و آن ها را به چالش بکشید! علاوه بر آن می توانید با بازیکنانی از تمام نقاط جهان به رقابت بپردازید.