Adventures in Zombie World 2 یک بازی ماشین سواری جنگی است که در آن زامبی ها زیر تایر ماشین ها له می شوند.

در سال ۲۰۲۰ ویروسی جدید به نام T در میان انسان ها پخش شد و نیمی از انسان های جهان به آن مبتلا شدند. هر کس که به این ویروس مبتلا شود تبدیل به زامبی خواهد شد. ماموریت شما در این بازی پیدا کردن دارو این ویروس کشنده است. با کمک چند نفر از دوستانتان باید سوار بر ماشین های موجود در بازی شوید و با سلاح ها و ماشین های خود زامبی های موجود در خیابان را از بین ببرید تا به هدفتان برسید. آیا شما برای این ماموریت آمادگی دارید؟

فیزیک واقع گرایانه و کنترل طبیعی بازی
خودرو را هدایت کنید تا از مسیر جاده منحرف نشود. با سلاح های خود زامبی ها را بکشید تا امتیاز کسب کنید. ماشین شما مجهز به یک سلاح تیر اندازی اتوماتیک می باشد و همچنین یک سلاح قدرتمند دیگر نیز وجود دارد که با افزایش قدرت خود می توانید ان را بزنید تا با شلعه های بزرگ جاده را پاک سازی کند.

۲۵ مرحله چالش انگیز
شما باید از ۲۵ مرحله سخت و طاقت فرسا عبور کنید تا به مقصد نهایی برسید. در هر مرحله ماموریت ها و چالش های متفاوتی وجود دارد که شما می توانید از طریق این چالش ها امتیاز کسب کنید.

حالت بی انتها
در این حالت از بازی، شما تا جایی که می توانید به بازی ادامه می دهید و زامبی ها را می کشید. اما باید مواظب موانع و قدرت زامبی ها نیز باشید چرا که ممکن است شما را به کشتن دهد.

ارتقا وسایل نقلیه و کارکتر ها
با کسب امتیاز در بازی شما می توانید شخصیت ها و ماشین های خود را قدرتمند تر کنید و ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه کنید

مبارزه قدرتمند
در این حالت از بازی شما در مقابل زامبی هایی با قدرت باور نکردنی قرار می گیرید. آیا می توانید آن ها را نابود کنید؟ پس توانایی های خود را اثبات کنید