در بازی SimplePlanes هواپیما رویایی خود را بسازید. در این بازی زیبا یک هواپیما را از صفر طراحی کنید، قطعات بدنه هواپیما را کنار هم بگذارید، محل مخصوص موتور هواپیما را خالی بگذارید و در نهایت بال های آن را طراحی کنید. سپس سوار هواپیما خود شوید کمربند را ببیندید و مشاهده کنید که هواپیمایی که طراحی کردید چگونه پرواز می کند!

طراحی هواپیما
در این بازی شما تقریبا تمام ابزار های مورد نیاز برای طراحی یک هواپیما را در اختیار دارید. پس می توانید هواپیما هایی با شکل های مختلف طراحی کنید. تمام ایده های طراحی خود را در بازی پیاده سازی کنید و یک هواپیما همه جانبه طراحی کنید. هواپیما های جنگی، تفریحی، شخصی همه و همه در این بازی مهیج طراحی می شوند.

شبیه سازی پرواز
شبیه سازی طبیعی پرواز را در این بازی تجربه کنید. هر تغییر کوچک در بدنه هواپیما باعث تغییر در نوع پرواز می شود.

خسارت های واقعی
قطعات هواپیما میتواند آسیب ببینند هنگامی که به صورت حرفه ای پرواز نمی کنید یا به جسمی برخورد می کنید. اما حتی با از دست دادن قطعه ای می توانید به راه خود ادامه دهید و قدرت پرواز خود را به نمایش بگذارید.

چالش واقعی
به کابین یک خلبان حرفه ای بروید و ببینید که در مواقع خطر چگونه هواپیما را کنترل می کند. رفتنن به هواپیما های مختلفی مانند: هواپیما های جنگی، مسابقه ای، تفریحی و… .

رنگ آمیزی
هواپیما خود را با زیباترین رنگ ها رنگ آمیزی کنید و هواپیما زیبای خود را به اشتراک بگذارید. آیا می توانید عنوان زیبا ترین هواپیما را کسب کنید؟

گیم پلی
بازی دارای عناصر کنترلی بسیار حرفه ای و جذاب می باشد که کنرتل بازی را برای شما بسیار آسان کرده و می توانید هواپیمای خود را به بهترین شکل کنترل کنید.

نکته: برای اجرای این بازی نیازمند ۵۱۲ مگابایت رم و حداقل ۱ گیگاهرتز CPU می باشیم.