Cyto’s Puzzle Adventure یک بازی فوق العاده زیبا با سبکی ماجراجویی و فکری برای اندروید می باشد. داستان بازی از این قرار است که Cyto حافظه اش را از دست داده و هیچ چیزی را به یاد نمی آورد، شما باید به او کمک کنید تا حافظه خود را برگرداند. وارد یک دنیای شگفت انگز شوید و تکه های حافظه این کاراکتر دوست داشتنی را کنار یکدیگر قرار دهید تا حافظه اش را بدست بیاورد.

معمایی و فکری:
در بیش از ۸۱ مرحله مهیج و زیبا وارد یک ماجراجویی حماسی شوید.استفاده از مهارت های متفاوت بای حل کردن پازل ها و گذشتن از مراحل مختلف و چالش بر انگیز.

طراحی و داستان دوست داشتنی:
Cyto کاراکتر بامزه داستان ماست که متاسفانه حافظه خود را از دست داده است. به او کمک کنید تا بار دگر حافظه خود را بدست بیاورد و با شادی به زندگی خود ادامه دهد. طراحی بازی بسیار دوست داشتنی می باشد و شما میتوانید بسیار آسان با بازی ارتباط برقرار کنید.

محیطی زیبا:
Cyto  در یک جهان پر از موجودات عجیب ولی دوست داشتنی زندگی می کند. در بازی رمز و راز های بسیاری نهفته است که باید آن ها را پیدا کنید و به ماجراجویی ادامه دهید. موسیقی متن بازی بسیار زیبا و دلنشین است و توسط آهنگ ساز معروف  David Ari Leon ساخته شده است.

ویژگی ها:

– ۸۱ مرحله هیجان انگیز

– کارکتر دوست داشتنی با همراه با داستان زیبا

– موسیقی وطراحی بسیار خوب

– قابلیت ها و ویژگی های سرگرم کننده و جذاب