این نسخه از بازی نسخه آمازون می باشد و فقط و فقط بر روی دستگاه هایی با پردازنده گرافیکی Adreno تگرا کی ۱ و مالی قابل نصب و اجرا می باشد!

سرانجام یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های بسکتبال اندروید یعنی NBA 2K15 برای سیستم عامل اندروید در مارکت آمازون منتشر شد و با قیمت نسبتا بالای ۷٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این بازی هنوز در گوگل پلی منتشر نشده است و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه مارکت آمازون است و فقط و فقط بر روی دستگاه هایی با پردازنده گرافیکی Adreno قابل نصب و اجرا می باشد. این بازی یکی از واقع گرایانه ترین بازی های بسکتبال می باشد که علاوه بر تلفن های همراه برای کنسول های مختلف نیز عرضه شده است و توانسته موفقیت های بسیاری نصیب خود کند. در نسخه جدید بازی شاهد افزایش چشمگیر گرافیک، گیم پلی و ماجراجویی های بیشتر می باشید که بدون شک نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت بزرگی محسوب می گردد و بازیکن را قانع می کند.

ویژگی های اصلی بازی:

– افزایش چشمگیر گرافیک بازی و انیمیشن ها

– لذت از حالت سریع بازی و بهبود گیم پلی

– حالت کامل MYCAREER و اضافه شدن ویژگی های جدید

– پشتیبانی از کنترل های جدید

– قابلیت انتخاب اندازه دلخواه برای کنترل های بازی

اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی می باشید و گوشی یا تبلت اندرویدی شما از پردازنده گرافیکی Adreno استفاده می کند این بازی را از دست ندهید، نسخه سایر پردازنده ها به محض انتشار در سایت قرار خواهد گرفت. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات بسیار

– اضافه شدن انیمیشن های جدید

– بهبود پایداری بازی