Speedtest Premium نرم افزار کاربردی تست سرعت اینترنت دریافتی و ارسالی گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. یکی از سوالاتی که برای همه وجود دارد این است که سرعت واقعی اینترنت دریافتی شان در تلفن همراه چقدر است؟ یا اینکه برخی در ذهن خود همیشه این فکر را دارند آیا سرویس خریداری شده از ISP های مختلف واقعا همان سرعت گفته شده است؟ حال این برنامه مفید که متعلق به یکی از سایت های بزرگ تعیین سرعت در جهان به نام اوکلا است می تواند پس از درخواست تعیین سرعت اینترنت برنامه در کمتر از سی ثانیه درخواست شما را بررسی کند و سرعت دقیق دریافت و ارسال داده های اینترنت را نمایش دهد. توجه داشته باشید که میلیون ها کاربر از این سایت و برنامه استفاده می کنند و اطلاعات ارائه شده توسط آن بسیار دقیق است. نحوه کار اسپید تست بسیار ساده بوده و کافی است شما برنامه را اجرا کرده و بر روی دکمه Begin Test ضربه بزنید. پس از گذشت چند ثانیه شما می توانید سرعت دانلود و آپلود و پینگ اینترنت مورد استفاده خودتان را مشاهده کتید. این برنامه می تواند ابزاری مناسب برای سنجش سرعت اینترنت ارائه شده توسط اپراتور ها در نقاط مختلف شهر و کشور است.

نکته: در صورتی که می خواهید اینترنت دریافتی بر روی کامپیوتر شخصی خودتان را نیز تست کنید می توانید به وبسایت Speedtest.net مراجعه کرده و از امکانات کامل آن استفاده کنید.

دانلود Speedtest Premium 3.2.38 برنامه تست سرعت اینترنت اندروید

Speedtest Premium توسط توسعه دهنده Ookla برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰ میلیون دانلود رسمی را هم تجربه کرده است.