هیجان عضوی جدا ناشدنی از زندگی افراد بوده و بسیاری معتقدند اگر هیجان از زندگیشان حذف شود دیگر امیدی برای زنده بودن نخواهند داشت. هیجان برای همه و در همه جا یک نیاز ضروری بوده به طوری که بسیاری از سازندگان بازی های اندرویدی از این المان در بازی های ساخته خود استفاده کرده تا کاربران را ترغیب به دانلود آن ها نمایند. Skyline Skaters نیز یک بازی هیجان انگیز، جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد که توسط استدیو بازی سازی Tactile Entertainment روانه گوگل پلی شده و مورد استقبال خوبی واقع شده است.

این بازی به لطف بهره گیری از گیم پلی خوب و سبک متفاوتی که دارد تا کنون توانسته است نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود از گوگل پلی را تجربه نماید. Skyline Skaters همچنین موفق به کسب امتیاز ۴٫۳ از ۵ شده که در ثبت این امتیاز خوب بیش از ۸۰ هزار نفر نقش داشته اند و نشان از موفقیت استدیو Tactile Entertainment در ساخت عنوانی منحصر به فرد دارد.

در بازی Skyline Skaters باید در پشت بام تمامی خانه های جهان اقدام به اسکیت سواری کنید، بله شما باید با انتخاب اسکیت مورد نظر خود از بین ۵ اسکیت موجود در بازی مسابقه را شروع کنید! با کسب امتیازات مناسب و به پایان رساندن مرحله مورد نظر به مراحل بعدی راه خواهید یافت، البته هر چه در بازی پیشرفت کنید گذر از مراحل سخت تر خواهد شد. مراقب باشید که توسط پلیس ها دستگیر نشوید، و با تمام سرعت و با استفاده از تکنیک های مختلف از موانع و سقف های موجود در خانه ها برای فرار استفاده کنید.

دانلود بازی جذاب اسکیت بازان Skyline Skaters v 2.16.1 اندروید - همراه نسخه مود