در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Boom Beach

جمعه بازیار : بازگشت شوالیه تاریکی و مردگان

در این بازی استراتژی فوق العاده زیبا باید مدیریت نیروهای خود را بر عهده بگیرید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا جزیره های دشمنان را تسخیر نمایید و قلمرو خود را توسعه بخشید. با گذشت زمان و تسخیر جزیره های بیشتر می توانید ارتش خود را تقویت نمایید و جزیره های بیشتری را داشته باشید، همچنین می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتفا دهید. این بازی یکی از برترین بازی های آنلاین می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۷۶ مگابایت

The World Ends With You

جمعه بازیار : بازگشت شوالیه تاریکی و مردگان

! به شیبویا در قلب توکیو خوش آمدید! روزی پسری به اسم نکو از خواب بیدار می شود و ناگهان خود را میان یک مکان شلوغ می یابد، ناگهان او متنی را می یابد که بر روی آن نوشته شده : “پاک کردن این گناه …. و یا پاک شدن صورت!” اکنون نکو باید برای مرگ و زندگی خود تلاش کنید و خیابان ها را یکی پس از دیگری طی کند تا معما را حل کند. آیا این یک هفته ای که به این پسر زمان داده شده است کافی است تا معما را حل کند؟ آیا او آخر زنده می ماند؟ پشت این ماجرا چه چیزی پنهان است؟ اکنون این وظیفه شما است تا با بازی و حل معما این قضیه را حل کنید.

قیمت: ۱۷٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۷۵۳ مگابایت

Anomaly 2

جمعه بازیار : بازگشت شوالیه تاریکی و مردگان

پس از حمله به زمین در سال ۲۰۱۸، سیاره زمین توسط ماشین های بیگانه اشغال شده است و نسل انسان ها در حال انقراض می باشد. حال همه جا یخ زده است و خبری از درختان و مکان های سبز نیست، می توان گفت که زمین به یک تکه یخ بزرگ تبدیل شده است! حال در این بازی شما در نقش فرمانده یوکان باید نیروهای خود را هدایت کرده و دشمنان را نابود کنید.

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: متفاوت با دستگاه

The Walking Dead: Season Two

جمعه بازیار : بازگشت شوالیه تاریکی و مردگان

در این بازی در نقش لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده کسی که شانسی دوباره به او داده شده است تا در میان مردگان زندگی کند به بازی بپردازید! در طول بازی باید با بازماندگان بیشتری آشنا شوید و برای بقای خود تلاش نمایید. همچنین وظیفه مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده لی است. داستان غنی، مکان های مختلف و آشنایی با شخصیت های مختلف همگی از ویژگی های این بازی بی نظیر می باشند.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: متفاوت با دستگاه

Batman Arkham Origins

جمعه بازیار : بازگشت شوالیه تاریکی و مردگان

بار دیگر مهارت های خود را به عنوان شوالیه تاریکی شهر گاتهام به مردم نشان دهید و ثابت کنید که گاتهام را نجات خواهید داد! در این بازی باید وارد خطرناک ترین مناطق گاتهام شوید و با اراذل و اوباشی که قصد به هم ریختن شهر را دارند مبارزه کنید و یکبار برای همیشه امنیت را به شهر بازگردانید! با پول به دست آمده در بازی می توانید مهارت های بتمن را ارتقا داده و او را به یک جنگجوی واقعی و ترسناک تبدیل کنید! این بازی دارای گرافیکی مشابه نسخه کنسول می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد!

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱٫۶ گیگابایت