آخرین تریلر منتشر شده از MODERN COMBAT 5: BLACKOUT در E3 2014 در ادامه مطلب

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Angry Birds Epic

جمعه بازیار : گرگی در میان ما

این بازی که بر خلاف سایر نسخه های پرندگان خشمگین دارای سبک کاملا متفاوت RPG می باشد پیشرفت های بسیاری در زمینه گرافیکی و گیم پلی داشته است. در این نسخه از بازی با پرندگان جدید و قدرتمند، آیتم های مختلف و قدرت های بیشتر به جنگ با خوک های بدجنس خواهید رفت، اما در محیطی کاملا ۳ بعدی و گرافیکی که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. به جزیره پیگگی ها بروید، وارد غارها، کوهستان ها و روستاها شوید و تا می توانید با خوک های بدجنس مبارزه کنید. با گذشت مراحل و کسب امتیاز بیشتر می توانید شخصیت های خود را اتقا دهید و تجهیزات مختلفی نظیر: زره، کلاه، اسلحه و معجون بخرید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۶۸ مگابایت

DEAD TARGET

جمعه بازیار : گرگی در میان ما

در سال ۲۰۴۰ جنگ جهانی سوم رخ داده است. این جنگ ها برای تغییر مرز میان کشورها رخ داده است و در آن از سلاح های بسیار پیشرفته ای استفاده می شود. دولت بسیاری از زندانیان خطرناک را به قاتلین بی رحمی تبدیل کرده است با این حال شیوع زامبی هنوز هم گسترش یافته است و کسی قادر به مبارزه با آنها نیست. زمانی که زامبی ها تمامی کشور را آلوده کردند یک تیم عملیاتی شامل بهترین کماندو ها برای نابودی آنها استخدام شدند که طی جنگ تمامی آنها نابود شدند و فقط شما زنده مانده اید! اکنون شما باید کار نیمه تمام دوستان خود را ادامه دهید و تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا از میان منطقه مرده عبور کرده و با زامبی ها گرسنه مبارزه نمایید، بسیار دقت کنید زیرا یک اشتباه کوچک ممکن است شما را به کشتن دهد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۶۹ مگابایت

SpongeBob Moves In

جمعه بازیار : گرگی در میان ما

وارد شهر رویایی خود در زیر آب شوید و تا می توانید آن را رونق دهید. در این بازی باید با ساخت ساختمان، رستوران و مکان های تفریحی شهر خود را رونق دهید و آیتم های بیشتری باز کنید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید شخصیت های بیشتری را بخرید و شهر خود را بزرگ تر کنید.

قیمت: ۳٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱۶۹ مگابایت

Heroes and Castles

جمعه بازیار : گرگی در میان ما

پادشاه بسیار ضعیف شده و دقایق آخر عمر خود را سپری می کند، او به زودی خواهد مرد و رهبری ارتشی عظیم را شما باید بر عهده بگیرید. قلعه شما در خطر است، ارک ها، جن ها، ترکان و گروهی از مغول های وحشی وارد قلعه شما شده اند و در حال نابودی آن می باشند اگر عجله نکنید سرزمین شما را از بین می برند! در این بازی شما در نقش قهرمان بازی می باشید و ضمن رهبری و هدایت سپاه خود باید در جنگ های تن به تن نیز شرکت کرده و حریف را شکست دهید.

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: متفاوت با دستگاه

The Wolf Among Us

جمعه بازیار : گرگی در میان ما

یکی دیگر از سری بازی های زیبا و جذاب داستانی ساخته شرکت Telltale Games که تاکنون توانسته است برنده بیشتر از ۹۰ جایزه شود و به عنوان بازی برتر سال انتخاب شود! در این بازی با مجموعه ای از شخصیت های خشن با رفتار و عادت های عجیب مواجه خواهید شد که بر اساس داستان سری کتاب های کمیک طراحی و ساخته شده اند. در این بازی هدف شما پیدا کردن قاتلی بی رحم است که قتل های خونین بسیاری را انجام داده است.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۷۲۵ و ۱٫۵۱ گیگابایت