در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Worms 3

جمعه بازیار : سفری به گذشته

تمامی تلاش خود را به کار گیرید و گروهی از انواع کرم ها تشکیل دهید، به عنوان مثال می توانید کرم سرباز، کرم دانشمند و کرم غول پیکر را انتخاب کرده و از مهارت های منحصر به فرد هر یک از آنها در نبردهای مختلف استفاده نمایید. تمامی مهارت های خود را نشان دهید و سعی کنید با پاداشی که به دست می آورید بهترین آیتم ها را بخرید. می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به بازی بپردازید و در پایان امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بازی دارای بیش از ۲۷ مرحله در حالت تک نفره یا آفلاین می باشد که در ۴ مکان مختلف (دامی، ساحل، فاضلاب و سرزمین اشباح) انجام می گردد. می توانید با استفاده از آیتم های جدید و فوق العاده ای که در این نسخه قرار داده شده است قدرت خود را افزایش دهید و در یک چشم به هم زدن دشمنان را نابود سازید!

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱۲۵ مگابایت

Alice – Behind the Mirror

 جمعه بازیار : سفری به گذشته 

به آلیس و دوست گربه باهوش او کمک کنید تا بار دیگر صلح و آرامش را باز گردانند و با بدی ها مبارزه نمایند! شبی آلیس با صدای عجیبی از خواب بر می خیزد، او خود را در حال سقوط در یک مکان عجیب می یابد اما گویا زمین آنجا برای آلیس کمی آشنا است! پس از کمی دقت آلیس متوجه می شود که اینجا سرزمین شگفتی ها یعنی همان سرزمین عجایب است! اکنون شما در نقش قهرمان بازی (آلیس) تنها کسی هستید که می تواند این سرزمین وارونه را از خطر نجات دهید، پس تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا با بدی ها مبارزه و بار دیگر آرامش را به این سرزمین باز گردانید.

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۵۶۷ مگابایت

Tentacles: Enter The Dolphin

 جمعه بازیار : سفری به گذشته 

پس از یک تصادف شما وارد بدن یک دانشمند دیوانه شده اید. شما موجود نرمی به نام Lemmy هستید که یکی از خطرناک ترین نوع ویروس ها به حساب می آیید! شما باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا بدن این دانشمند دیوانه را آلوده کرده و هر چیزی که سر راه شما قرار می گیرد را نابود کنید! وارد روده، مغز و رگ ها شوید و هر چیزی که فکر می کنید مضر است را نابود نمایید. خوردن چشم به شما کمک می کند انرژی بسیاری کسب کنید و در مبارزه رئیس ها از خود دفاع کنید!

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۷۳ مگابایت

SOCCERiNHO

 جمعه بازیار : سفری به گذشته 

بازی ساکرینهو از قوانین فیزیک به صورت کامل پشتیبانی می کند و اتفاقات موجود در آن هیچ ربطی به شانس و اقبال ندارد! در این بازی باید با تعیین قوانین فیزیک توپ را با اجسام و افراد مشخص شده مورد اصابت قرار دهید. بازی دارای ۹ قسمت اصلی است که این ۹ قسمت دارای بیش از ۸۰ مرحله جذاب و هیجان انگیز با چالش های مختلف هستند، همچنین این بازی تاکنون جوایز مختلفی را از مجلات معتبر دنیا دریافت کرده است.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۳۹۹ مگابایت

Unearthed:Trail of Ibn Battuta

 جمعه بازیار : سفری به گذشته 

جالب است بدانید این بازی دارای ۲ صدای عربی و انگلیسی بوده و می توانید منو و زیرنویس ها را از میان ۲۱ زبان رایج دنیا انتخاب نمایید! جواد و خواهرش دانیا باستان شناسان بسیار حرفه ای هستند و به دنبال کشف مناطق جدید می باشند. شخصی با آنها تماس می گیرد و آنها برای انجام کاری به مراکش سفر می کنند. گویا شخصی دست به قاچاق اسلحه و آثار باستانی زده است و پایگاه نظامی قدرتمندی برای خود تشکیل داده است. اکنون این وظیفه شما است تا در این بازی با او مبارزه نمایید.

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱٫۶ گیگابایت