بازی “Trials Frontier” یکی از محبوب ترین عناوین اندروید در سبک خود میباشد. در این بازی در جهانی وسیع و پهناور قرار خواهید گرفت و باید ماموریت های متعدد بازی را تکمیل نمایید. هم چنین میتوانید در رقابتی آنلاین با دوستان و یا دیگر بازیبازان در سراسر جهان شرکت کرده و مهارت های خود را به چالش بکشید. گیم پلی بازی مبتنی بر فیزیک بوده و با وجود ماموریت های پرتعداد و انواع و اقسام شخصیت های دیوانه تا مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد. بازی از سوی منتقدین و سایت های معتبر مورد تحسین واقع شده است و با نگاه به آمار بدست آمده از آن میتوان به جذاب بودن این بازی پی برد. اگر به دنبال عنوانی در سبک مسابقه ای هستید که دارای ویژگی هایی نظیر ماموریت های بسیار , گرافیک خارق العاده , محیط های زیبا , گیم پلی جذاب و غیره میباشد Trials Frontier پیشنهاد ما به شما عزیزان خواهد بود.

همان طور که گفته شد گیم پلی بازی بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده اند اما طراحی حرفه ای کنترلرها گیم پلی بازی را آسان و لذت بخش کرده است. در جهان وسیع بازی به جست و جو پرداخته و ماموریت ها را تکمیل نمایید.

نقد کامل بازی توسط اندرویدکده

دانلود Trials Frontier 7.9.4 بازی موتور سواری اندروید

بازی Trials Frontier عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۸۴۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.