بازی های سبک پازل و فکری همیشه طرفداران خاص خود را داشته، دارند و خواهند داشت. این گونه بازی ها با توجه به این که می توانند ذهن بازیکن را به چالش بکشند و وی را درگیر داستان کنند، از سرگرم کننده ترین سبک های بازی ها در همه سیستم عامل ها به شمار می روند. ۲۰۴۸ نیز یکی از پر طرفدار ترین بازی های اندروید در سبک پازل می باشد که موفق به کسب امتیاز ۴٫۴ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی شده است. این بازی توسط شرکت Estoty Entertainment LLC ساخته شده و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است.

در این بازی فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور باید کاشی ها را حرکت دهید و با هوش و درایت خود کاشی ها را به هم پیوند بزنید تا بتوانید کاشی شما ۲۰۴۸ را بسازید! وقتی کاشی شماره ۲۰۴۸ را بسازید، برنده بازی خواهید بود و می توانید مرحله بعد را تجربه کنید.

رابط کاربری بازی بسیار جذاب و قابل درک طراحی شده و خاطره خوبی را پس از ساعت ها بازی برای شما به ارمغان می آورد. وجود حالت مولتی پلیر (چند نفره) در بازی به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دیگران نیز بازی کنید و بیش از پیش لذت ببرید. همچنین شما می توانید رتبه و امتیاز خود را در بازی با دوستانتان به اشتراک بگذارید و با آن ها رقابت کنید!

آیا فکر می کنید بازی بسیار ساده و پیش افتاده است؟ خوب بهتر است بدانید که این تنها طرز تفکر شماست و با پیش روی در بازی حتی مراحل پیچیده تر و سخت تر خواهند شد.