در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Subway Surfers

جمعه بازیار : ماهیگیر خشن

در این بازی هیجان انگیز شما باید از دست پلیس فرار کنید. شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید. نسخه جدید بازی دارای محیطی جذاب و امکانات بیشتر می باشد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۳۲ مگابایت

SPY mouse

جمعه بازیار : ماهیگیر خشن

در این بازی وظیفه شما هدایت و کنترل موش کوچکی است که قصد دارد از موانع و چالش های هر اتاق عبور کند و سرانجام به هدف اصلی خود یعنی بدست آوردن پنیر برسد. این بازی یکی از جذاب ترین و برترین بازی های فکری سیستم عامل اندروید می باشد که تاکنون منتشر شده است!

قیمت: ۱٫۲ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱۵۰ مگابایت

CSR Classics

جمعه بازیار : ماهیگیر خشن

بازی با ارائه گرافیک و گیم پلی جذاب می تواند خاطره ای بسیار زیبا و واقعی از رانندگی با ماشین های قدیمی چون : شورلت، آئودی، مرسدس بنز، نیسان، پونتیاک و … در اختیار شما قرار دهد. سوار اتومبیل قدیمی خود شوید و با نهایت قدرت آن ها رانندگی کنید و امتیازات موجود را جمع آوری کنید تا بتوانید بهترین ماشین قدیمی را برای خود انتخاب کنید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۲۷۰ مگابایت

Gun Strike 2 Alpha

جمعه بازیار : ماهیگیر خشن

شخصیت های جدید، مراحل با نام ها و محیطی جدید، گیم پلی چالش برانگیز و سلاح های جدید جذابیت بازی را بیشتر کرده اند. می توانید انواع سلاح و مهمات را تست کنید، سپس وارد بازی شوید و دشمنان را نابود کنید! این بازی یکی از برترین و هیجان انگیز ترین بازی های شوتر اول شخص در اندروید می باشد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۳۸ مگابایت

Ridiculous Fishing

جمعه بازیار : ماهیگیر خشن

بازی ماهیگیری خنده دار و بسیار سرگرم کننده می باشد که در آن شما باید با وسایل مختلفی که در اختیارتان قرار داده می شود ماهیگیری کنید. وسایلی مانند تفنگ، اره برق، توستر و … در اختیار شما قرار داده می شود. این بازی به بازی ماهیگیری مسخره یا خنده دار معروف می باشد و برنده جایزه یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۳ است و در جشنواره های مختلف نیز نامزد بهترین بازی شده است. در این بازی شما باید در دریاهای آزاد جهان مشغول به صید ماهی شوید و از ماهیگیری لذت ببرید.

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۴۰ مگابایت