بازی Mike V: Skateboard Party عنوانی در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو Ratrod ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۱٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق باید در نقش اسکیت بازی حرفه ای, مراحل چالش برانگیز بازی را تکمیل نمایید و به برترین اسکیت باز جهان تبدیل شوید.

با شروع بازی میتوانید از بین ۸ کاراکتر منحصربفرد شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. با پیشروی در بازی میتوانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و توانایی های او را برای انجام کارهای شگفت انگیز ارتقاء دهید. در طول بازی بیش از ۴۰ حرکت نمایشی وجود خواهد داشت که با یادگیری این حرکت ها میتوانید آنها را با یک دیگر ترکیب کنید و دست به انجام حرکات نمایشی دیوانه وار و خارق العاده بزنید.

گرافیک بازی به صورت کاملا ۳ بعدی طراحی شده است و از کیفیت مطلوب و جذاب HD برخوردار میباشد که به صورت حرفه ای بر روی اسمارتفون های هوشمند بهینه سازی شده و هیچ مشکلی در اجرا آن نخواهید داشت. هم چنین کنترلر های همانند کنترلر های فیزیکی طراحی شده اند و استفاده از آنها بسیار آسان و روان میباشد و تجربه ای هیجان انگیز را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.