در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

MonsterJam

جمعه بازیار : بر فراز آسمان

ماشین غول پیکر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید. از روی موانع مختلف، ماشین ها و دست انداز ها عبور کنید و بهترین امتیاز را کسب کنید. می توانید در مسابقات تخریب شرکت کنید و هر چیزی که مقابل شما قرار می گیرد را نابود نمایید! بازی دارای محیط تخریب پذیری است که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۰۲ مگابایت

Endless Skater

جمعه بازیار : بر فراز آسمان

کنترل یکی از اسکیت بازها را بر عهده گرفته و تا می توانید در سطوح شیبدار با سرعت حرکت کنید، بپرید و تعادل خود را حفظ کنید. در این بازی می توانید یکی از پنج اسکیت باز را انتخاب کرده و آماده رقابت شوید.

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۸۹ مگابایت

Call of Arena HD

جمعه بازیار : بر فراز آسمان

در این بازی شما باید فرماندهی گروهی از گلادیاتور ها را به دست بگیرید و ضمن آموزش، برای آنها تجهیزات بخرید و پیروز میدان جنگ شوید. تا می توانید گلادیاتور های خود را قوی کنید و همسایگان خود را غارت کنید تا امپراتوری بزرگتری تشکیل دهید. همچنین می توانید شخصیت های برتر تاریخی مانند: اسپارتاکوس، ژاندارک و … را انتخاب کرده و به بازی بپردازید. در این بازی فقط با تاکتیک های پیشرفته و مدیریت درست گلادیاتورهای خود می توانید رقیبان را شکست دهید و قلمرو بزرگتری داشته باشید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱۳۴ مگابایت

Dark Guardians

جمعه بازیار : بر فراز آسمان

این بازی در حقیقت یک بازی اکشن و دونده می باشد که نظیر آن را تاکنون مشاهده نکرده اید. در این بازی شما در نقش نگهبانی شجاع و مبارز باید سعی کنید تا با تمامی موجودات و هیولاها مبارزه کنید و آنها را از بین ببرید. سفر خود را آغاز کنید و سیاهی ها را نابود کنید.

قیمت: ۲٫۴۷ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۳۹ مگابایت

AirFighters Pro

جمعه بازیار : بر فراز آسمان

این بازی با داشتن نقشه ناوبری جهان واقعی، بیش از ۵۰۰ فرودگاه، ۱۱۰۷ باند و تغییر شرایط آب و هوایی بهترین شبیه ساز هواپیما است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. برنامه ریزی کنید و سناریوهای تاکتیکی خود را در برابر هواپیما های جنگنده دیگر به نمایش بگذارید. در این شبیه ساز ۵۶۹ فرودگاه برتر دنیا با طول باند واقعی و شبیه سازی شده در دسترس می باشند. هواپیما ها را به دقت زیر نظر داشته باشید: سوخت خود را کنترل کنید، هندسه بال را تغییر داده و به صورت عمودی از روی زمین بلند شوید! ماموریت هایی که به شما داده می شود را به خوبی انجام دهید و وارد مراحل بعدی شوید. محیط شبیه سازی شده و دقیق از کابین بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

قیمت: ۵ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۷۴ مگابایت