سوپرایز این هفته : تریلری از بازی Angry Birds Epic

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Reign of Amira

جمعه بازیار : پنیر را بخور

پادشاهی Androa توسط نیروهای شیطانی تصرف شده است. اگر کاری نکنید به زودی شاهد نابودی امپراتوری باشکوه خود خواهید بود! در این بازی شما در نقش دختر امپراتور باید زمین های خود را از شیاطین پس بگیرید و شکوه و عظمت را به امپراتوری خود برگردانید. در سفر خود با دشمنان مختلفی مواجه خواهید شد که هر کدام توانایی و قدرت های خاص خود را دارند. با گذشت مراحل می توانید از آیتم ها و قدرت های باستانی بیشتری برای نابودی دشمنان استفاده نمایید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۶۱۴ مگابایت

Shadow Fight 2

جمعه بازیار : پنیر را بخور

شخصیت خود را با سلاح ها و زره های مختلف مجهز کنید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات شمشیر دشمنان را نابود کنید. در هر مرحله از بازی با نابودی دشمنان باید با رئیس شیاطین مبارزه نمایید و آن ها را نابود نمایید. به باد داشته باشید که فقط شجاع ترین و قوی ترین مبارزان می توانند دروازه سایه را ببندند.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱۰۶ مگابایت

Adventure Hunt: Wild Survive

جمعه بازیار : پنیر را بخور

از قطب شمال به آفریقای جنوبی گرفته تا مناطق استوایی، کوه ها، رشته کوه های آلپ، آلاسکا، و دیگر مکان های وحشی جالب که در آن حیوانات وحشی مختلفی یافت می شود. بیش از ۱۵ حیوان در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها رفتار منحصر به فرد خود را دارند. آیا آماده شکار هستید؟

قیمت: ۱٫۳ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۴۴۷ مگابایت

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

جمعه بازیار : پنیر را بخور

پس از انفجار در چرنوبیل، حوادث غیر طبیعی در شهر رخ می دهد و افراد شهر به طرز مشکوکی نا پدید می شوند شما وظیفه دارید در شهر به جستجوی علت این مشکل بپردازید. داستان بازی برگرفته شده از یک فیلم سینمایی اکشن و راز آلود است، در طول بازی مراقب مهمات خود باشید و سعی کنید در هر مرحله کمترین مهمات را استفاده کنید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: متفاوت با دستگاه

TripTrap

جمعه بازیار : پنیر را بخور

دوست کوچک ما چد چنان گرسنه است که می تواند یک اسب را بخورد! اما خوشبختانه پنیر روی میز آماده است و جای نگرانی نیست، فقط باید از موانع و مسیرهای پر پیچ خم عبور کنید تا به پنیر برسید و خود را سیر کنید. در طول بازی چالش های بسیاری در انتظار شما می باشد!

قیمت:موجود نیست

دانلود: اندروید کده

حجم: ۷۰ مگابایت