تست شده

ورژن جدید افزونه و گوگل کروم قرار گرفت ! بدون نیاز به غیر فعال کردن ssl errors

دانلود نرم افزار از اندروید مارکت یکی از مشکلات بزرگی است که با تحریم گوگل برای ما به وجود آمده است. در آموزشی که امروز به شما خواهیم داد شما از این پس میتوانید بدون نیاز به گوشی خود توسط مرورگر کروم از مارکت نرم افزار ها و بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید. برای مشاهده آموزش میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مرحله اول. شما باید به آخرین ورژن گوگل کروم مجهز باشید . برای دانلود می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید .

مرحله دوم. باید افزونه apk downloader را دانلود و نصب کنید. برای دانلود می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید .

مرحله سوم. برای نصب افزونه در گوگل کروم این لینک را دانلود و اکسترکت کرده و سپس تیک developer mode را بزنید . حالا افزونه را داخل کروم بکشید و در پنجره باز شده دکمه ADD را بزنید .

 

مرحله چهارم.  مرورگر خود را ببندید و دوباره باز کنید. و مانند تصویر زیر به تنظیمات افزونه بروید.

 با APK Downloader v1.5.1 بدون هیچ دردسری با کامپیوتر خود از Play Store دانلود کنید

 

 

مرحله پنجم. شما باید به وسیله گوشی به اکانت جیمیلتان وارد شوید و یک بار به نرم افزار پلی استور گوشی وارد شوید تا device idتان در گوگل ثبت شود . در منوی زیر که در تصویر مشاهده می کنید شما باید email و device id خود را وارد کنید . برای تسریع کارتان ما به شما نرم افزار device id را پیشنهاد می کنیم که می توانید از این لینک دانلود کنید.

 با APK Downloader v1.5.1 بدون هیچ دردسری با کامپیوتر خود از Play Store دانلود کنید

 

مرحله ششم. نصب برنامه به پایان رسید شما با وارد شدن به مارکت و صفحه دانلود مشاهده میکنید که در بالای مرورگر آیکونی ظاهر میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید نرم افزار مورد نظر را دانلود کنید. ( توجه داشته باشدی که در این روش هم مارکت اجازه استفاده آی پی های ایرانی را نداده و شما باید از V,P_N  برای تغییر آی پی استفاده کنید.)

 

 با APK Downloader v1.5.1 بدون هیچ دردسری با کامپیوتر خود از Play Store دانلود کنید