در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

 

Infinite Flight Simulator

جمعه بازیار : آشوب در لاس وگاس

می توان گفت پرواز بی نهایت یکی از بهترین و برترین شبیه ساز های پروازی در سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی دارای اکثر هواپیما بوده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد. هواپیماهای بزرگ را بردارید و در سراسر نقاط جهان در حالت روز و شب پرواز نمایید. بازی دارای ۲۷ هواپیمای مختلف می باشد که به تدریج با کسب تجربه قادر خواهید بود هواپیماهای بیشتری را انتخاب نمایید.

قیمت : ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۲ مگابایت

Dual Survivor

جمعه بازیار : آشوب در لاس وگاس

سرنوشت بشریت و بقای زندگی انسانی به شما بستگی دارد! آیا می توانید انسان ها را به سیاره دیگری منتقل کنید که به راحتی در آنجا زندگی کنند؟ در این بازی باید با هدایت و کنترل انرژی به سیاره های مختلف دشمنان را نابود کرده و به دنبال راهی برای بقای انسان ها باشید. در برخی از مراحل باید دو هسته را به صورت همزمان هدایت کنید.

قیمت: ۳٫۵ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۴۸ مگابایت

Lightomania

جمعه بازیار : آشوب در لاس وگاس

در این بازی شما باید تا می توانید لامپ ها و نورهایی که سر راه شما قرار دارند را بگیرید. تمام مهارت خود را به کار برده و بهترین مسیر ممکن را انتخاب کنید تا بتوانید لامپ ها را بگیرید. این بازی برای افرادی که طرفدار بازی های فکری و چالش برانگیز می باشند بسیار مناسب است!

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۳۳ مگابایت

Toca Lab

جمعه بازیار : آشوب در لاس وگاس

به آزمایشگاه مجازی توکا خوش آمدید! وارد دنیایی متفاوت شوید و با بیش از ۱۱۸ عنصر مختلف از جدول تناوبی آزمایش های مختلفی انجام دهید. از جدیدترین وسایل آزمایشگاهی استفاده کرده و آزمایش های مختلفی انجام دهید.

– قرار دادن عنصر روی یخ با عامل خنک کننده!

– گرم آنها را در چراغ بنزن

– اضافه کردن مایعات مختلف با استفاده از لوله های آزمایشگاهی

– تغییر ولتاژ با استفاده از اسیلوسکوپ مغناطیسی

هر یک از این عنصر ها ویژگی خاص خود را دارند و در آزمایش های مختلف به شما کمک خواهند کرد. در این آزمایشگاه می آموزید که هر یک از این عنصر ها چه خواصی دارند و در چه مواردی می توان از آنها استفاده کرد.

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۶۳ مگابایت

Gangstar Vegas

جمعه بازیار : آشوب در لاس وگاس

به لاس وگاس جایی که ثروت و زندگی با یک رول تاس از دست داده می شود خوش آمدید! اگر به دنبال یک بازی اکشن و جهان آزاد می باشید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازی زیبا شما در نقش قهرمان باید در هر مرحله ماموریت هایی که به شما داده می شود را انجام دهید. در این بازی شوتر سوم شخص شما در نقش قهرمان بازی می باشید که توسط گروه های مافیایی ماموریت هایی به شما داده می شود و در هر مرحله باید آن ها را با موفقیت به پایان برسانید. وارد جنگ های مافیایی شوید و تفنگ خود را محکم در دستتان نگه دارید!

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱٫۲۹ گیگابایت