در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Ridge Racer Slipstream

جمعه بازیار : شلیک مرگبار

نسل جدیدی از ماشین های مسابقه، شامل ۱۲ ماشین قدرتمند و سرعتی، ۳۰۰ آیتم مختلف برای سفارشی سازی و ۶ نوع مسابقه مختلف بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. ۱۰ مکان منحصر به فرد با بیش از ۱۰۸ مسابقه و ۶ جایزه همگی در انتظار شما می باشند! جالب است بدانید این بازی یکی از طولانی ترین بازی های مسابقات اتومبیل رانی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۸۰۲ مگابایت

Bike Mayhem Mountain Racing

جمعه بازیار : شلیک مرگبار

در مسیر های زیبا با استفاده از دوچرخه خود با عبور از موانع و صخره ها به مسابقه می پردازید و دوچرخه های بهتر با امکانات بیشتر را خریداری می کنید. در این بازی که بهترین بازی دوچرخه سواری می باشد با شرکت در مسابقات در بیش از ۱۹ کوه مختلف و بیش از ۱۰۰ مسیر با الهام از مکان های واقعی با دیگران به رقابت بپردازید.

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۴۷ مگابایت

Colin McRae Rally

جمعه بازیار : شلیک مرگبار

وارد جاده های دور افتاده مناطق مختلف (مکان های دور افتاده استرالیا، کوه های یونان و جزیره کورس) شوید و تا می توانید گرد و خاک کنید زیرا زمان برای شما بسیار مهم است! سوار ماشین های سرعتی نظیر فورد فوکوس کالین شوید و بسیار دقت کنید زیرا جاده های پرپیچ و خم و باریک در انتظار شما می باشند.

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱۹۱ مگابایت

A.C.E. Tomcat

جمعه بازیار : شلیک مرگبار

A.C.E. Tomcat شبیه ساز کاملی از هواپیمای جنگنده F-14A تامکت می باشد. اشتباه نکنید، این یک بازی نیست! با استفاده از این شبیه ساز قادر خواهید بود در محیطی ۳ بعدی و بسیار گرافیکی اطلاعات بسیار دقیقی به همراه جزئیات از هواپیمای جنگنده اف ۱۴ بدست آورید.

قیمت: ۴٫۴۷ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۶۶ مگابایت

Optical Inquisitor 17

جمعه بازیار : شلیک مرگبار

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۳۶ مگابایت