انتقال فایل ها از رایانه به گوشی توسط وایرلس

 

اگر حال و حوصله وصل کردن کابل Usb رو به گوشیتون برای انتقال اطلاعات ندارید،با نرم افزار Wifi Explorer به راحتی میتوانید از طریق مودم وایرلستون یا روتر موبایل خود را به کامپیوتر وصل کنید و به انتقال فایل با سرعتی راضی کننده بپردازید…

برای دانلود این برنامه و برخی ویژگی های کلیدی . همچنین آموزش آن به ادامه مطلب بروید…

ویژگی دیگر این نرم افزار : اتصال و  تبادل اطلاعات بدون غیر فعال شدن دسترسی به آنها در گوشی … ((چون وقتی کابل رو وصل می کنید دیگر نمی توانید از فایل های موجود در SD card یا               Phone Memory استفاده کنید اما با کمک این نرم افزار می توانید دردسر های Disconnect Usb رو کنار بذارید و همزمان با ریختن فایل ها رو گوشی ، از اون فایل ها استقاده کنید و آنها را اجرا کنید!

و آخرین ویژگی هم سادگی محیط برنامه هست که کار با آن بسیار ساده است.

آموزش :

۱- ابتدا فایلی رو که از اینجا دانلود کردید در گوشی نصب کنید.

۲- از طریق setting /wireless /Wifi setting / ابتدا وای فای گوشی را روشن کنید و بعد به  مودم یا روترون که اسمش اونجا اومده Connect شوید.

۳- حالا به Applications رفته و نرم افزار را اجرا کنید.

۴- اگر کار کانکت شدن رو درست انجام داده باشید به محض اجرای برنامه اسم Connection که به آن وصل شدید رو خواهید دید و خود برنامه بعد از چند ثانیه به شما یه شماره IP شبیه این(۱۹۲٫۱۶۸٫x.x: …) در قسمت پایین خواهد داد.

۵- حالا یکی از مرورگر های اینترنت در کامپیوترتون  را باز کنید(( قبل از آن باید در کامپیوتر هم به اینترنت یا همون مودمتون وصل شده باشید)) حالا  شماره ای که در نرم افزار به شما داده شد را آدرس بار 

مرورگر بنویسید. تمام شد…. از دفعات بعد برای کانکت شدن با همین شماره در مرورگر میتونید به گوشیتون وصل شوید.

انتقال فایل ها از رایانه به گوشی توسط وایرلس