EvolveSMS نرم افزار مدیریت پیام ها برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اولوپ اس ام اس یک برنامه مناسب جایگزین برنامه اصلی مدیریت پیام های سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود به سرعت صحبت کنید. این برنامه بگونه ای زیبا طراحی شده و هر آنچه که نیاز دارید را در صفحه اصلی به شما نمایش می دهد. رابط کاربری برنامه بسیار زیبا بوده و هنگام کار کردن با آن احساس خستگی نخواهید کرد. این نرم افزار محبوب از فایل های چند رسانه ای پشتیبانی می کند. پس شما به راحتی می توانید به دوستان و آشنایان خودتان تصویر، فیلم، فایل صوتی، اطلاعات تماس و غیره بفرستید! همچنین از آنجایی که پیام های ارسالی و دریافتی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است شما میتوانید با استفاده از رمز عبور و گزینه های حفظ حریم خصوصی از انها محافظت کنید. اگر یک پیام مشخص را می خواهید به چندین نفر ارسال کنید نیازی به ارسال تک تک نبوده و کافی است از گزینه ارسال گروهی اولوپ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این برنامه به صورت کاملا رایگان برای کاربران عرضه شده است اما در داخل برنامه ۲ آیتم به صورت پرداخت درون برنامه ای وجود دارد که در صورت پرداخت می توانید از ویژگی های اضافی مثل صندوق ورودی خصوصی، قالب دهی، ارسال برنامه ریزی شده پیام و غیره بهره مند شوید.

دانلود EvolveSMS 5.1.8 برنامه مدیریت پیام ها اندروید

EvolveSMS توسط توسعه دهنده Klinker Apps برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۱ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰۰ هزار بار به صورت رسمی دانلود شده است.