اسکایپ Skype اپلیکیشنی برای برقراری تماس های صوتی و تصویری است. برنامه رسمی اسکایپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین برنامه های تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است.

شما با نصب اسکایپ اندروید با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با Skype هر دو طرف باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در برنامه اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد.

دانلود برنامه اسکایپ 8.115.0.215 Skype تماس تصویری برای اندروید

Skype – free IM & video calls توسط توسعه دهنده Skype برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده که میتوان آن را با برنامه ایمو رقیب دانست و از طرفی اسکایپ هم تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۲ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر رسمی از سراسر جهان فقط در سیستم عامل اندروید دارد را می توان جز برترین نرم افزار های برقراری ارتباط صوتی و تصویری در سراسر جهان دانست.

برنامه اسکایپ اندروید

از سال ۲۰۱۱ که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر Skype هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که شما با دانلود اسکایپ برای اندروید یک انتخاب عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور خواهید داشت.

در ادامه این پست علاوه بر مطالعه ویژگی های این نرم افزار میتوانید دانلود نسخه اندروید و همچنین نسخه ویندوز اسکایپ را به صورت اختصاصی از اندرویدکده دریافت کنید.