بازی Angry Birds Seasons عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Rovio Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت کم نظیر این بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

بازی فوق همان طور که از نامش پیداست با هر به روزرسانی وارد فصلی منحصربفرد و جذاب خواهد شد که هر یک دارای خط داستانی هیجان انگیز و منحصر به خود میباشد. گیم پلی بازی همانند دیگر عناوین مشهور سری پرندگان خشمگین به صورت نشانه گیری به ساختمان های خوک ها دنبال خواهد شد. با پیشروی در بازی قوانین فیزیک نیز وارد بازی میشوند و شما باید از آنها به درستی و برای نابودی خوک های بدجنس بازی استفاده نمایید.

در اپدیت اخیر بازی فصل جدیدی با نام Piggywood Studios آغاز خواهد شد و شما با سفر به جزیره خوک ها (جزیره ای که در انیمیشن جدید پرندگان خشمگین نشان داده شد) وارد داستانی جذاب به همراه ماموریت های هیجان خواهید شد و هدفتان نابودی خوک ها میباشد. گرافیک بازی نیز به صورت کارتونی دنبال میشود که لحظات شاد و گاها خنده داری را در بازی ایجاد خواهد کرد که به کسل و خسته نشدن بازیباز کمک فراوانی میکند.

داستان فصل جدید بازی همانند داستان انیمیشن جدید پرندگان خشمگین میباشد جایی که خوک ها تخم های پرندگان را به سرقت برده اند و برای صرف شام در جزیره خودشان آن را آماده میکنند حال شما وطیفه دارید تا در قالب ۱۷ مرحله چالش برانگیز و زیبا کار آنان را ناتمام بگذارید.

دانلود بازی پرندگان خشمگین فصل ها Angry Birds Seasons v6.6.2 اندروید - همراه نسخه مود