Adobe Photoshop Express نرم افزار رسمی فتوشاپ اکسپرس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار اندروید به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را ویرایش نمایید، لبخند بگذارید و به راحتی هرچه تمام به اشتراک بگذارید آن هم فقط با نوک انگشتان خود! با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید! فتوشاپ اکسپرس دارای ابزار رفع خودکار ایرادات تصویر بوده و شما میتوانید فیلتر های برنامه را به صورت خودکار بر روی عکس های خود اعمال کنید. فتوشاپ اکسپرس توسط سازندگان پر افتخار شرکت Adobe ارائه شده و عضوی جدید از خانواده فتوشاپ محسوب میشود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

توجه : برای استفاده از نرم افزار برای اولین بار شما باید با استفاده از Adobe ID وارد حساب کاربری خود شوید.

پشتیبانی از فرمت های:

– JPG و JPG

– پشتیبانی از فایل های خام: SONY), cr2 (CANON), crw (CANON), dng, erf (EPSON), raf (FUJI), 3fr & fff (HASSELBLAD), dcr (KODAK), mrw (KONICA), mos (LEAF), rwl (LEICA), nef & nrw (NIKON), orf (OLYMPUS), rw2 (PANASONIC), pef (PENTAX), srw (SAMSUNG)

– و پشتیبانی از اکثر فایل های خام

دانلود Adobe Photoshop Express 13.2.382 برنامه فتوشاپ اکسپرس اندروید

Adobe Photoshop Express توسط توسعه دهنده Adobe برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امیتاز حیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰ میلیون دانلود رسمی را ثبت کرده است.

یکی از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر در اندروید