Dropbox یک سایت سرویس دهی فضای مجازی رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، فیلم ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی که دارید را بر روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید و با توجه به امنیت بالای دراپ باکس، خیالتان از فایل ها راحت باشد. همچنین می توانید عکس ها، اسناد و غیره خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان بتوانند نیز آن را مشاهده و یا دریافت کنند. به کمک این برنامه می توانید تصاویر، اسناد، موزیک ها و در کل تمامی فایل های خود را همراه داشته باشید و هر وقت لازم شد به آن دسترسی پیدا کنید. تا به حال برای شما هم پیش آمده است که برای مثال کنفرانس مهمی داشته باشید و کلیپ ها و تصاویری که قرار است در جلسه پخش نمایید را روی یک فلش مموری ذخیره کرده باشید اما آن را در منزل جا بگذارید؟ این مشکلی است که به کمک دراپ باکس تقریبا به صورت کامل حل شده است! شما به کمک برنامه Dropbox می توانید همیشه اطلاعات مهم خود را در فضایی کاملا ایمن همراه داشته باشد و هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لب تاب، تبلت و حتی گوشی موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

دانلود Dropbox 360.2.2  برنامه دراپ باکس اندروید

توجه کنید که: برای اتصال به سرور های این برنامه احتیاج به اینترنت پرسرعت نخواهید داشت اما هر چقدر سرعت اینترنت شما بالاتر باشد، طبیعتا سریعتر به اطلاعات خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

اندرویدکده برنامه دراپ باکس را یکی از ضروری ترین اپلیکیشن هایی می داند که باید روی گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی فبلت شما نصب شده باشد!