“ابتکاری نو از شرکت عضو پارک علم و فناوری”

اولین همراه پیامک کشور تولید شد.

تا چندی پیش برای ارسال پیام کوتاه از سخت افزار بهمراه سیم کارت استفاده می کردند که محدودیت هایی برای ارسال پیامک ایجاد می کرد. از جمله ی آنها می توان به محدودیت ارسال پیامک در شبانه روز،‌ خرید دستگاه سخت افزاری و نرم افزار، عدم انعطاف در تعرفه های پیام کوتاه و سرعت ارسال پایین را اشاره کرد.

بعد از آن سامانه های پیام کوتاه تحت وب شروع بکار کردند که با اتصال به وب سرویس مربوطه، پیامک ها را با سرعت بالا ارسال می کنند. از مزایای این روش این است  که نیاز به سخت افزار و یا نرم افزار ندارد، سرعت بالای ارسال در دقیقه(مثلا ۲۰۰۰ پیامک در دقیقه)، تعرفه های مختلف پیامک بسته به میزان شارژ و ارسال، عدم محدودیت ارسال پیامک در شبانه روز و همچنین شماره خط پیامک مجازی با قابلیت ارسال، دریافت و امکانات جانبی(مسابقه، نظرسنجی و …) را نیز دارد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ولی همه ی این قابلیت ها زمانی میسر خواهد بود که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید.

ساپتا به کمک متخصصین توانست اولین همراه پیامک کشور را تهیه و تولید نماید. بستر مورد استفاده آن را تلفن همراه انتخاب کردیم تا بهترین دسترسی را داشته باشد. همچنین مسئله مهم نیاز به اینترنت را هم با استفاده از خود پیامک حل کردیم.

یعنی پس از نصب نرم افزار تلفن همراه و نوشتن متن، پیام بصورت پیامک به مرکز داده ساپتا منتقل و پس از تحلیل، به نقطه مورد نظر ارسال می گردد. (البته این امر فقط چند ثانیه و یا دقیقه ی کم طول خواهد کشید.)

حال با این توصیف، همه می توانند سامانه پیام کوتاه داشته باشند و با مشتریان، دوستان و اقوام و آشنایانشان با شماره ای غیر از شماره سیم کارت خود(یعنی خط پیامک مجازی که به همراه نرم افزار ارائه می گردد) ارتباطی ساده داشته باشند و با خرید اعتبار پیامکی و یک کلیک، انبوهی از پیامک را ارسال کنند.

همراه پیامک ساپتا، ویژه گوشی های اندروید می باشد.

خرید همراه پیامک ساپتا در