داشتن یک نرم افزار کامل برای استفاده از GPS گوشی همواره مشکل بزرگی برای دارندگان گوشی های اندروید بوده است. نرم افزار Navitel Navigator یکی از کاملترین نرم افزار های مسیریاب است که نسخه جدید آن با تمام نسخه های اندوید سازگار شده است همچنین مسیر یابی فارسی به زبان فارسی و همچنین منو فارسی نیز به این نسخه اضافه گردیده همچنین سایت اندروید کده کاملترین نقشه موجود برای این نرم افزار را که شامل نقشه اکثر شهرهای کشور( لیست آن ها را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید) و همچنین تمام جاده های بین شهری میباشد از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مسیر یابی و همچنین نمایش و پیدا کردن فروشگاه ها بانک ها و ایستگاه های مترو و …اشاره کرد.

دانلود Navitel Navigator GPS & Maps 9.9.2 برنامه مسیریابی نویتل اندروید + دیتا + نقشه ایران

فارسی کردن نرم افزار Navitel Navigator : برای استفاده از منوهای فارسی در صورت تمایل، بعد از اجرای برنامه به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Language رفته و زبان فارسی را انتخاب کنید البته اگر با گزینه زبان فارسی مشکل داشتید از Espanol Spanish هم میتونید استفاده کنید چون این گزینه هم منو ها رو فارسی خواهد کرد.
همچنین برای انتخاب صدای فارسی در صورت تمایل به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Voice رفته و گزینه IR Persian رو انتخاب کنید.

فعال سازی نقشه ایران در Navitel Navigator : برای استفاده از نقشه، بعد از اینکه نقشه رو دانلود کردید، اون رو از حالت فشرده خارج کنید.
حالا نقشه ها که فایل با پسوند nm7 هستند، آنها را داخل یک پوشه قرار دهید و به مموری کارت دستگاه اندروید خود در مسیر NavitelContent/Maps انتقال دهید. برنامه نویتل که قبلا نصب کرده بودید رو اجرا کنید.

نقشه موجود شامل شهر های زیر است: تهران، کرج، سمنان، بم، قم، کاشان، مشهد، تبریز، همدان، کیش، اصفهان، اهواز، ارومیه، اردبیل، گرگان، بابل، کرمان، قشم، کرمانشاه، رشت، شیراز، یزد، بندرعباس، سبزوار، قمصر، مشهد اردهال، آران و بیدگل، رباط کریم، زنجان، اسلامشهر، شهرک اندیشه، خوراسگان، ساری، اراک، فریدون کنار، شهر قدس، ملارد، شهریار، چهاردانگه و … راه های کشور

آموزش استفاده از صدای فارسی : نرم افزار را اجرا کرده و از قسمت منو به ترتیب به Settings و Regional settings و Voice بروید. حال یک لیست شامل بسته های زبانی به شما نمایش داده شده و شما برای نصب یک بسته زبان، فلش را به سمت راست بکشید و با انتخاب Yes تایید کنید. حال با فشار دادن دکمه OK بالای صفحه از صدای فارسی لذت ببرید.