بازی Sonic Dash عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب SEGA ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳ میلیون نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بالا بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

در نقش سونیک , محبوب ترین خارپشت بازی های ویدئویی شروع به دویدن کنید و بالاترین رکورد خود را به ثبت برسانید. در محیط های ۳ بعدی و خیره کننده بازی بپرید , جاخالی دهید و بچرخید. انواع و اقسام دشمنان خود را نابود نمایید و از گیم پلی نفسگیر , سریع و دیوانه وار بازی لذت ببرید.

Sonic Dash اولین عنوان از این سری میباشد که در سبک بی پایان و رکورد زنی طراحی و ساخته شده است و شما را در نقش سونیک محبوب و دوست داشتنی قرار میدهد. با استفاده از انواع و اقسام قدرت های سونیک موانع پیشرو را از سر راه بردارید و دشمنان را نابود نمایید. هم چنین میتوانید با جمع آوری حلقه های کلاسیک این بازی امتیازات خود را افزایش دهید و یا از آنها برای ارتقاء توانایی های سونیک استفاده کنید.

جهان طراحی شده برای عنوان Sonic Dash جهانی وسیع و فوق العاده میباشد که در کمتر عنوانی در این سبک شاهد آن خواهیم بود و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. هم چنین علاوه بر شخصیت سونیک دوستان او نیز در بازی حضور دارند و میتوانید با انتخاب آنها نیز به بازی بپردازید. دشمنان شما در بازی تنها به تعدادی کم و ضعیف محدود نمیشوند بلکه باس فایت های کلاسیک بازی مانند Dr. Eggman نیز برای پذیرایی از شما در بازی گنجانده شده اند.

در طول مسیر علاوه بر حلقه ها , موانع و دشمنان , آیتم ها و بوسترهایی نیز وجود دارند که میتوانید از آنها در زمان و مکان مناسب و برای افزایش امتیازات خود استفاده نمایید. به دویدن ادامه دهید , رکوردتان را بهبود ببخشید , ماموریت ها را تکمیل  کنید , شخصیت های مختلف را آزاد نمایید و از ویژگی های متعدد و هیجان انگیز بازی لذت ببرید.

نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده

دانلود Sonic Dash Go 7.6.0 بازی سونیک برای اندروید