سیار پیام – ساده تر و ارزان تر پیامک دهید.
سامانه سیار پیام، اولین سامانه اینترنتی ارسال پیامک مبتنی بر Android در ایران می باشد. با استفاده از سیار پیام خواهید توانست:
بر بستر اینترنت و با هزینه ای پایین پیامک دهید.
حتی بر روی تبلتی که سیم کارت خور نیست، پیامک ارسال و دریافت کنید.
به ازای هر کدام از افرادی که سیار پیام را به آن ها معرفی می کند، یک هفدهم از هزینه پیامکتان کم می شود. این یعنی اگر ۱۷ عضو فعال در سیار پیام داشته باشید، می توانید رایگان پیامک دهید.
اگر محصولی دارید که می خواهید برایش تبلیغ کنید، سیار پیام بهترین راه برای تبلیغ است. چرا که می توانید با توجه به محصولتان، مخاطبان را تعیین کرده، و فقط به گوشی آن ها با هزینه پایین پیامک تبلیغاتی بدهید. برای این کار کافیست کاربر ویژه سامانه بشوید.
اگر دستگاه مجهز به سیستم عامل Android دارید، می توانید سیار پیام را روی گوشی خود نصب کنید، ولی اگر ندارید، نگران نباشید! سیار پیام به طور مستقیم در مرورگر نیز قابل اجراست.
مراحل ثبت نام و استفاده از سامانه:
ابتدا با کلیک بر روی اینجا، ثبت نام کنید. جهت ثبت نام شماره تلفن همراه، و رمز عبور خود را وارد کنید.
سپس حساب خود را با کلیک روی اینجا فعال کنید. برای فعال سازی حساب خود، یک عدد به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد، شما باید همان عدد را در سامانه وارد کنید.
سپس با کلیک بر روی اینجا می توانید پیامک دهید. البته اگر دستگاه مجهز به سیستم عامل Android دارید، توصیه می کنیم سیار پیام را روی گوشی نصب کنید، چرا که امکانات آن بیشتر است، و پیامک های ارسالی شما، در داخل گوشی ذخیره می گردد. برای دانلود نرم افزارهای لازم جهت نصب سیار پیام در Android، اینجا را کلیک کنید.