بازی کلش اف کلنزClash of Clans در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! “Clash of Clans” یک بازی استراتژی اندروید زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. کلش آف کلنز بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

دانلود کلش اف کلنز جدید Clash of Clans 16.137.13 آپدیت اندروید

همانطور که می دانید امروزه Clash of clans به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند در کنار بازی کلش رویال تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود.

در طول بازی کلش آو کلنز دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه دانلود کلش اف کلنز را از دست ندهید.دانلود کلش اف کلنز جدید Clash of Clans 16.137.13 آپدیت اندروید

تغییرات نسخه جدید :

یک به روز رسانی جدید اینجاست!
طلسم رشد بیش از حد کاملاً جدید، مراقب باشید که دفاع دشمنانتان در ریشه‌های قدرتمندی در هم می‌پیچد!
دهکده خود را با سطوح ارتقای جدید برای یک دسته کامل از دفاع ها و واحدها تقویت کنید!
برای Clan Chat آماده شوید! ما آن را با جلوه‌های بصری پیشرفته، ایموجی جدید و پیام‌های پین شده تقویت کرده‌ایم.
از بهبودهای مختلف ، تغییرات تعادلی و رفع اشکال برای بازی روان‌تر لذت ببرید.

لطفا توجه کنید که: سوپرسل به صورت جدی به بازیکنانی که از ربات و یا برنامه xmod استفاده می کنند هشدار داده است لذا از این پس امکان بن شدن حساب دوستانی که از این برنامه ها استفاده می کنند وجود دارد. پیشنهاد می کنیم تا اطلاع ثانوی لطفا از برنامه های جانبی استفاده نفرمایید!

لینک های مرتبط: