بازی Real Basketball عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو MobileCraft ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱٫۵ میلیون نفر امتیاز بالا ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

بازی فوق یکی از اعتیاد آورترین عناوین ورزشی برای سیستم عامل اندروید میباشد که با داشتن بخش های تک نفره و مولتی پلیر بازیکنان و کاربران زیادی را جذب خود کرده است. در این بازی باید با استفاده از مهارت هایتان در ورزش زیبا بسکتبال, توپ را از فواصل گوناگون وارد حلقه کنید. هم چنین با وجود بخش مولتی پلیر میتوانید با دیگر بازیبازان در سراسر جهان به مسابقه بپردازید و مهارت های خود را به چالش بکشید.

ده ها کاراکتر مختلف در بازی گنجانده شده است که با انتخاب هر یک از آنها میتوانید آنها را به میل خود شخصی سازی کرده و ارتقاء دهید. هم چنین مسابقات در ۶ حالت مختلف گیم پلی دنبال خواهد شد که تنوع خوبی را به بخش های بازی داده است و کاربر حس تکراری بودن بازی را تجربه نخواهد کرد. بازی دارای لیدربورد و دستاورد های گوگل پلی نیز میباشد که از طریق آن میتوانید رتبه خود را با دوستان و یا دیگر کاربران مقایسه نمایید.