Drive Sim

بهترین و واقع گرایانه ترین شبیه ساز ماشین با گرافیک بی نظیر!

برای رانندگی ایمن تر دستان خود را ثابت نگه دارید!

Drive Sim یک بازی فوق العاده بی نظیر شبیه ساز رادننگی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی استور به فروش می رسد! این بازی یکی از برترین بازی های شبیه ساز رانندگی در سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گیم پلی بسیار واقع گرایانه می باشد، به طوری که هنگامی که شما وارد بازی می شوید و کنترل ماشین را بر عهده می گیرید حس می کنید پشت فرمان یک خودرو کاملا واقعی نشسته اید و واقعا در حال رانندگی می باشید!

صداگذاری بازی بسیار عالی می باشد و یکی از دلایل واقع گرایانه بودن بازی صداگذاری با کیفیت و بی نظیر آن می باشد که در آن به ریز ترین نکات توجه شده است و بدون شک پلیر را شگفت زده خواهد کرد.

گرافیک بازی نیز بی نظیر است و انحصاری پردازنده های Tegra 3 می باشد اما بر روی گوشی های ۴ هسته ای قدرتمند نیز قابل اجرا می باشد و بدون شک یکی از برترین بازی های شبیه ساز ماشین تا به امروز می باشد!

اگر به دنبال یک شبیه ساز رانندگی بی نظیر با گرافیک بالا و گیم پلی واقع گرایانه می گردید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!