عنوان City Island: Airport بازی در سبک ساخت و ساز شهر و هم چنین مدیریت آن میباشد. و شما نیز وظیفه دارید تا فرودگاهی را برای مردم شهر ساخته و آن را مدیریت کنید. هم چنین باید هم زمان با مدیریت فرودگاه, شهر خود را نیز مدیریت کرده و برای شهروندان خود نیز ساختمان ها و امکانات رفاهی را فراهم آورید. بازی پیشرو یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک سرمایه گذاری و مدیریتی میباشد که تاکنون محبوب میلیون ها بازیباز در سرتاسر جهان است.

اگر شما به بازی های ساخت و ساز ساختمان علاقه دارید قطعا این عنوان نیز شما را مجذوب خود خواهد کرد. در این بازی باید جزیره خود را به بهشتی توریستی تبدیل کنید. ساختمان بسازید , مردم خود را خوشحال نگه دارید و با گسترش و ارتقاء جزیره و فرودگاه خود توریست ها را از سراسر مناطق جهان جذب کنید. با پیشروی در بازی میتوانید انواع و اقسام تزیینات را در شهر قرار دهید و با گذاشتن تفریحات و انواع سرگرمی ها و هم چنین انجام ماموریت های روزانه جزیره خود را به بهشتی زیبا تبدیل کنید.

City Island: Airport توسط استودیو Sparkling Society ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود ۶۴ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.