یکی از چالش هایی که کمپانی های بازی سازی همیشه با آن روبرو بوده اند، ایده بازی می باشد. اگر ایده بازی: خلاقانه، جذاب و سرگرم کننده باشد، موفقیت آن بازی را تضمین می کند اما نبود یک ایده  خلاقانه حتی می تواند گرافیکی ترین بازی های اندروید را هم به زانو در بیاورد. خوشبختانه تیم بازی سازی ۲D BOY به خوبی این چالش را پشت سر گذاشته و عنوان خلاقانه ای را با نام World of Goo روانه گوگل پلی کرده اند.

این عنوان در سبک پازل می باشد اما قرار نیست برای شما معماهای پیچیده و خسته کننده ای را مطرح کند که در بیشتر بازی های این سبک مشاهده می شود. بلکه در World of Goo شما با گیم پلی متفاوتی روبرو می شوید که بی شک تا کنون مانند آن را در هیچ یک از بازی های اندروید تجربه نکرده اید. World of Goo به لطف داشتن ایده خلاقانه، گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را از فروشگاه گوگل پلی تجربه نموده است. این عنوان که قیمتی برابر با ۴ دلار آمریکا در گوگل پلی دارد موفق به کسب امتیاز بسیار خوب ۴٫۷ از ۵ شده که در ثبت این امتیاز بیش از ۳۰ هزار نفر نقش داشته اند.

داستان و گیم پلی بازی بسیار ساده، روان و کاملا قابل فهم می باشد. در هر مرحله از بازی شما تعداد محدودی Goo در اختیار دارید که باید آن ها را روی هم بچینید و به مقصد برسانید. در مراحل ابتدایی بازی این کار به اندازه خوردن یک لیوان ساده خواهد بود اما با پیشروی در مراحل، چالش های بیشتری پیش روی شما قرار می گیرد و کار را برای شما سخت تر خواهد کرد. همچنین المان های متعددی برای جذاب تر کردن بازی در آن گنجانده شده است که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

گرافیک بازی نیز کاملا قابل قبول بوده و با اولین نگاه به سادگی متوجه می شوید که ۲D BOY احترام خاصی برای مخاطبانش قائل شده است. به نظر ما گرافیک و گیم پلی بازی کاملا جذاب و دوست داشتنی است به طوری که همان ابتدای بازی شما را مجذوب خود خواهد کرد.