بازی Stay Alight عنوانی جذاب در سبک فکری میباشد که به تازگی توسط استودیو WYSE GAMES LTD ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۴۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. گیم پلی بازی بر اساس قوانین فیزیک ساخته شده است و شما باید برای گذر از مراحل بازی کمی فکر خود را مشغول کنید تا با پرتاب های درست سطوح را یکی پس از دیگری تکمیل نمایید.

آیا اماده کمک به آقای لامپ هستید؟ دشمنان سرزمین شما را به طور کامل فتح کرده اند البته آنها برای زندگی در سرزمین روشن شما نیاز به تاریکی دارند پس شروع به تخریب روشنایی های موجود در سرزمینتان میکنند. حال این شما هستید که باید با استفاده از گلوله های روشنایی خود مخفیگاه های تاریک دشمنان را پیدا کنید و آنجا را تا جای ممکن روشن کنید.

گرافیک فوق العاده , موسیقی حیرت انگیز , جهان تعاملی , دشمنان متنوع و سوپرایز های مخفی همگی در سیاره میکروب ها منتظر شما هستند.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی:

– سبک هنری بازی از دیگر عناوین متمایز است و صد البته شایسته تقدیر اگر از طرفداران عناوین پرندگان خشمگین و یا Cut the Rope هستید قطعا تجربه بازی پیشرو شما را راضی خواهد کرد – slidetoplay.com

– گیم پلی بازی قطعا یکی از پیچیده ترین عناوین پازل در اندروید میباشد هم چنین طراحی هنری با شگفت انگیز است و کاملا شما را از تجربه بازی خوشنود خواهد کرد – pocketgamer.co.uk

– اگر جزو گیمر های موبایل هستید حتما باید این عنوان را تجربه کنید – gamezebo.com