بازی “ساخت پل Bridge Constructor Playground” یکی از بهترین عناوینی است که توسط کمپانی بازی سازی Headup Games در گوگل پلی منتشر شده و با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. این بازی فوق العاده سرگرم کننده و کاملا فکری که در سبک پازل می باشد تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بار از این فروشگاه الکترونیکی خریداری شده و توانسته است امتیاز قابل قبول ۴٫۳ از ۵ را کسب نماید.

Bridge Constructor یک بازی فوق العاده زیبا و فکری می باشد که نسخه Playground آن برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما باید با بهترین و مجهزترین امکانات صنعتی موجود در دنیا مقاوم ترین و بهترین پل هایی را که می توانید بسازید! در این بازی زیبا در هر مرحله پلی را باید بسازید که کامیون بتواند از روی آن عبور کند اگر پل خراب نشود شما به مرحله بعدی راه پیدا می کنید. بازی دارای بیش از ۱۴۰ مرحله زیبا می باشد.

در این بازی شما باید با مصرف کمترین منابع، زیباترین و مقاوم ترین پل های دنیا را بسازید وگرنه با گرفتن تک ستاره سرزنش خواهید شد! اگر می خواهید یک عنوان پازلی متفاوت را تجربه کنید، این بازی را هرگز از دست ندهید.