ده بازی برتر اندروید در سال 91 - Android Games Top 10

ویژه نوروز ۹۲ 

 

سال ۹۱ سال بسیار پر باری در عرضه بازی های اندروید بوده است و شرکت های معتبری چون Gameloft و Electronic Arts بازی هایی بسیار موفق را برای اندروید عرضه کرده اند . در این مطلب ما سعی کرده ایم پرطرفدار ترین بازی های اندروید که در سال ۹۱ یعنی ۲۰۱۲-۲۰۱۳ عرضه شده اند را رتبه بندی کنیم .

برای مشاهده بهترین بازی های اندروید در سال ۹۱ در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

۱۰) در رتبه دهم  بهترین بازی های سال ۹۱ بازی Real Boxing قرار می گیرد . 

بازی Real Boxing یکی از بازی هایی است که توسط موتور گرافیکی Unreal یا Unreal Engine ساخته شده است . شما با ایجاد شخصیتی در بازی وارد مسابقات قهرمانی بوکس می شوید و باید برای قهرمانی مبارزه کنید و آن را از ان خود کنید . بازی دارای گرافیک فوق العاده ای می باشد .

شما می توانید Real Boxing را از اینجا دریافت کنید .

 

۹) رتبه ۹ : بازی Yesterday 

Yesterday  دارای داستان بسیار زیبایی می باشد . شخصیت اصلی بازی فردی به نام Choke می باشد . Choke فردی است که پس از مردن دوباره زنده می شود . وقتی پس از وقایعی هنری وایت به او شلیک می کند او پس از این که میمیرد جوان می شود و حافظه خود را از دست می دهد . در این بازی شما باید سر نخ ها را دنبال کنید تا بفهمید که هستید و از گذشته خود با خبر شوید . بازی فوق العاده فکری می باشد و بسیار سرگرم کننده است .

 

برای دانلود  Yesterday  از اینجا اقدام کنید .

 

 

۸) رتبه هشتم به بازی N.O.V.A 3 اختصاص دارد .

بازی NOVA 3 یکی از اولین بازی های اندروید است که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است . بازی دارای سبک FPS می باشد . بازی ادامه داستان N.O.V.A 2 می باشد و شما باید موجودات فضایی را نابود کنید . این بازی یکی از اولین بازی هایی است که گرافیک بسیار خوبی دارد .

 

 

 

دانلود  بازی N.O.V.A 3

 

 

 

۷) ما رتبه هفتم را به ShadowGun : DeadZone اختصاص داده ایم .

ShadowGun : DeadZone یکی از معروف ترین بازی های اندروید است که داستان آن بسیار زیبا می باشد . شما باید با مهاجمین فضایی مبارزه کنید . دشمنان شما از هوش مصنوعی برخوردارند که بازی را برای شما سخت تر می کند .

 

 

 

برای دانلود ShadowGun : DeadZone اینجا کلیک کنید .

 

 

 

 

۶) در رتبه ۶ بازی Asphalt 7 قرار دارد .

بازی یکی از بهترین بازی های ماشین سواری اندروید است که بهترین ویژگی آن بازی کردن آنلاین و چند نفره می باشد که هواداران زیادی جذب خود کرده است . بازی دارای ماشین های زیادی است و گیم پلی جذابی دارد . علتی که باعث می شود بازی به به رتبه ۶ بیاید کیفت نا مطلوب بازی می باشد .

 

 

آسفالت ۷ را از اینجا دریافت کنید .

 

 

۵) در رتبه پنجم به بازی Contract Killer 2 اختصاص دارد .

در ۲ Contract Killer شما باید با بیگانگان مبارزه کنید . این بازی ادامه داستان Contract Killer 1 می باشد . بازی از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از نسخه اول خود می باشد .

 

 

 

برای دانلود آن اینجا اقدام کنید .

 

 

 

 

۴) در رتبه چهارم ۱۰ بازی برتر اندروید در سال ۹۱ بازی G.T.A : Vice City قرار دارد .

همه با نام G.T.A آشنایی داریم که سری بازی های آن از بهترین های جهان می باشد . بازی به سبک Open World می باشد . شما هدایت شخصی به نام Tommy را بر عهده دارید که باید با آن ماموریت های خطرناک را انجام دهید .

 

 

 

برای دانلود  G.T.A : Vice City  اینجا کلیک کنید .

 

 

 

 

۳) رتبه سوم برای Modern Combat 4 : Zero Hour می باشد .

بازی Modern Combat 4 که نسخه قبلی آن با موفقیت چشم گیری روبرو بود . بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و ماموریت های آن فوق العاده می باشند . بازی به سبک FPS می باشد . یکی از ویژگی های خوب بازی استفاده از حسگر حرکتی است که بازی را بسیار طبیعی میسازد .

 

برای دانلود Modern Combat 4 به این لینک مراجعه کنید .

 

 

۲) رتبه دوم : بازی ماشین سواری Need For Speed : Most Wanted .

بی شک Most Wanted یکی از بهترین بازی هایی است که اندروید به چشم خود دیده است . بازی دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و گوشی هایی با گرافیک پایین را نیز ساپورت می کند . مسابقات بازی بسیار هیجان انگیز می باشند و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است .

 

برای دانلود Most Wanted  اینجا کلیک کنید .

 

 

۱) رتبه اول : بازی Real Racing 3 .

Real Racing یکی از سری بازی های EA می باشد . همانطور که نسخه دوم آن بسیار عالی بود نسخه سوم آن نیز بی نظیر است . بازی دارای گرافیک بی نظیری می باشد و ماشین شما نیز پس از مدتی به تعمیرات نیاز پیدا می کند . بازی دارای ماشین های زیادی نیز می باشد . همین ویژگی های بازی هستند که بازی را به رتبه اول می کشاند .

 

برای دانلود Real Racing 3 اینجا  کلیک کنید .