چند سالیست که بازی های سبک دونده بی پایان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و استدیو های بازی سازی مختلف روی به تولید این سبک بازی ها آورده اند. در این بین اما بازی هایی هم پیدا می شوند که با توجه به گیم پلی متفاوت و گرافیک قابل قبول خود نسبت به عناوین دیگر این سبک توانسته اند نگاه های بیشتری را به خود جلب نمایند. یکی از این دسته بازی های سبک دونده بی پایان که مورد استقبال خوبی واقع شده و کمتر عنوانی یارای رقابت با آن را دارد، سری پرطرفدار Temple Run می باشد که در نسخه ها مختلف منتشر شده است. یکی از پرطرفدارترین نسخه ها این سری از بازی های اندروید، Temple Run: Оz می باشد که توانسته است به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

عنوان دونده بی پایان Temple Run: Оz تا کنون نزدیک به ۱ میلیون بار دانلود را در فروشگاه گوگل پلی تجربه نموده است. این عنوان جذاب و سرگرم کننده همچنین موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ شده که در ثبت آن بیش از ۳۰ هزار نفر نقش داشته اند.

Temple Run Oz یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار می باشد که نسخه جدید آن با تغییرات چشمگیری برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده توانسته است در گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را به خود اختصاص دهد! بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های دویدنی برای اندروید است که تجربه بازی در یک سرزمین فوق العاده زیبا و عجیب را در اختیار شما قرار می دهد! در این بازی باید سعی کنید سکه های بیشتری را در طول مسیر جمع آوری کنید و از موانع عبور کنید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی دونده معبد Temple Run: Оz v1.7.0 اندروید - همراه نسخه مود