بازی Taptap Heroes یک بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده آنلاین و از دسته بازی های نقش آفرینی میباشد.در ابتدای بازی شما میتوانید قهرمان خود را از بین ۲۰۰ قهرمان انتخاب کنید و به مبارزه و رقابت با سایر بازیکنان بپردازید.اما مبارزه برای چه؟ در ماجرای Taptap Heroes بازی یک شمشیر مقدس وجود دارد که ملکه جهنم به نام Freya آنرا کشف کرده و قصد دارد تمام جهان را با این شمشیر مقدس تسخیر کند.شما با کنترل و هدایت قهرمان خود باید تلاش کنید که شمشیر را پیدا کنید.شوالیه های اتحادیه در قلعه های خود، ارتش در جنگل های خود، ارواح در مقبره خود و موجودات مقدس در آسمان ها، همه و همه سفر های خود را برای پیدا کردن قدرت شروع کرده اند.

دانلود Taptap Heroes 1.0.0033 - بازی نقش آفرینی آنلاین قهرمانان برای اندروید

برای شروع مبارزه به صفحه ضربه بزنید.در طی بازی میتوانید مهارت های قهرمان خود را ارتقا بدهید و شکل ظاهری آن را تغییر دهید.به ازای هر مبارزه میتوانید سکه و الماس پاداش بگیرید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.همچنین میتوانید با دوستان خود تیم تشکیل دهید و با گروه های دیگر در سراسر جهان رقابت کنید.

ویژگی جالب بازی این است که اگر شما بیشتر از ۷ ساعت آنلاین نباشید قهرمان شما به صورت آنلاین مبارزه خواهد کرد.بازی Taptap Heroes امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ را در گوگل پلی کسب کرده و اکنون در اختیار شماست.