Death Point: 3D Spy Top-Down Shooter, Stealth Game
این بازی یک بازی تک نفره تیراندازی بسیار عالی است که با تکنولوژی پیشرفته و کنترل های دوگانه چوبی خود شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را به یک دنیای آخرالزمانی هدایت می کند که در آن هیچ اشتباهی بخشیده نخواهد شد و برای افراد ضعیف هیچ فرصتی برای زنده ماندن وجود ندارد. این بازی یک ماجراجویی جاسوسی فوق العاده و پر از هیجان و احساسات است.

دانلود Death Point 1.0.9 بازی تیراندازی سه بعدی نقطه مرگ اندروید + دیتا
داستان بازی:
تنها دونفر از افراد گروه شما باقی مانده اند،شما و یکی دیگر.آن فرد در قلمرو دشمن زندانی شده است،شما در یک زندان از خواب بیدار می شوید و این در حالی است که به سختی زنده مادنده اید و تصمیم می گیرید انتقام بگیرید. شمارش معکوس شروع شده است. موفقیت مأموریت و آینده این بازی بستگی به شما دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن دختر را پیدا کنید.وقتی ندارید و باید عجله کنید .
با استفاده از طعمه حمله های خود را طراحی کنید و گام به گام پیش بروید تا بتوانید دشمنان خود و از جمله آنها زامبی ها را نابود سازید.برای اینکه آنها متوجه حضور شما نشوند و یا برای فرار از دشمنان خود در پناهگاه ها مخفی شوید.از یک اسلحه بی صدا برای از بین بردن تعداد زیادی از دشمنان استفاده کنید.

دانلود Death Point 1.0.9 بازی تیراندازی سه بعدی نقطه مرگ اندروید + دیتا
مبارزات تاکتیکی:
با محاصره نیروهای دشمن تاکتیک های مختلفی را به کار بگیرید.در قسمت های مختلف مخفی شوید.برای اینکه حواس نگهبانان را پرت کنید یک بطری و یا نارنجک پرتاب کنید و یا اینکه از بمب های دودزا استفاده کنید.
برای زنده ماندن شما می توانید ازهر گونه سلاحی که دوست دارید استفاده کنید: یک تفنگ صدا خفه کن، تفنگ شکاری و ساچمه ای، اسلحه UZIi و بسیاری چیزهای دیگر