S.Graph: Calendar clock widget
این نرم افزار یک برنامه ریز بسیار عالی است که به صورت بصری یک لیست از موارد، رویدادها و وظایف روز را در قالب یک نمودار دایره ای دوازده ساعته نمایش می دهد. این برنامه به شما کمک می کند تا زمان را به صورت دقیق در اختیار داشته باشید و روز را تجسم کنید.
نحوه کارکرد:
به طور خلاصه،این برنامه یک تقویم در ساعت است و یک تایمر عالی برای سازماندهی دقیق زمان محسوب می شود.این برنامه به عنوان ویجت ساعت آنالوگ کار می کند به طور خودکار تمام رویدادها و وظایف را از تقویم Google خود دریافت می کند و آنها را در شماره های ۱۲ تایی موجود در آن قرار می دهد.
چگونگی نمایش آن
لیست موارد و وظایف (رویدادهای Google) به همراه یک ساعت تقویم دار- به عنوان یک نمودار پایه در برنامه ویک ویجت بر روی دستگاه نمایش داده می شود.
رویدادها در واقع بخش ها و زمان و مدت زمانی است که شما به وضوح می توانید آنها را برای پیگیری برنامه های خود مشاهده کنید.
تقویم وساعت آنالوگ با هم ترکیب شده اند و برنامه ریزی امور شما را به صورت بصری و به گونه ای شگفت انگیز ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد که برای کارها و امور مهم خود برنامه ریزی و زمانبندی موثری ارائه دهید.

 


کاربری این نرم افزار:
برنامه ریزی و زمانبندی.برنامه های روزانه،جلسات،رویدادها و دیگرامور خود را در آن اضافه کنید و مدت زمانی که می دانید هریک از آنها نیاز دارد را مشخص کنید تا بتوانید برای برنامه بعدی خود برنامه ریزی کنید.
حسابداری و نظارت بر ساعت کار. تلفن را در محل کار خود قرار دهید و امور محل کار خود و مدت زمان آنها و ساعت ورود و خروج خود وغیره را کاملا تحت کنترل قرار دهید.
جدول زمانبندی کلاس ها- تلفن را در دست بگیرید و قبل از پایان سخنرانی در دانشگاه ببنید چه مدت زمان را صرف کرده اید وعلاوه ببر آن با برنامه ریزی دقیق کارهای خود هیچ وقت برای کار آزمایشگاهی خود دیر نرسید.
برای هر روز خود برنامه ریزی داشته باشید.شما می توانید از این برنامه برای سازماندهی امور و وظایف خود استفاده کنید.